搜尋此網誌

2012年11月19日星期一

阿Sa陪仔過夜 「我爆M呀!」

video


阿Sa陪仔過夜 「我爆M呀!」

陪陳偉霆過夜 阿Sa:爆M

鄭伊健及蔡卓妍(阿Sa)昨日到馬鞍山宣傳新戲,在台上互讚對方吃了防腐劑,樣貌與十年前合作時冇變。講到容祖兒被質疑雙性戀一事,阿Sa強調標籤人同樣是歧視。提到她日前到男友陳偉霆家過夜好滋潤,她笑說:「我爆M呀!」自爆剛是月事第一日,故一臉倦容。

蔡卓妍及鄭伊健昨日到馬鞍山出席電影《我老公唔生性》宣傳,一臉倦容的阿Sa表示剛是月事第一日,感到不適。提到她日前到男友陳偉霆(William)家過夜,阿Sa即笑說:「唔記得啦,我好善忘。」被取笑過夜好滋潤?她笑說:「我爆M呀!」



■阿Sa昨日和伊健宣傳新戲,她日前在男友屋企過夜,被取笑好滋潤,她即自爆月事來潮。



■阿Sa日前為男友陳偉霆預祝生日,撐枱腳後便同車往男友家過夜。

資料圖片

對於William的住址曝光,她強調不會為此搬屋,但不想經常將感情事掛在口邊。提到快將生日,問男友送甚麼?她說:「是但啦,有啲朋友諗唔到都唔使送,但阿嬌(鍾欣桐)已經送咗件褸畀我。」對於容祖兒被質疑雙性戀,阿Sa說:「如果大家覺得唔應該歧視同性戀,就更加唔應該標籤人,標籤都係歧視。鍾意一個人好簡單,就好似你鍾意一支筆同鍾意自己寵物一樣。」

伊健搵二五仔

另外,伊健於錢嘉樂婚禮與女友蒙嘉慧拖手離開,被指為世紀拖手,伊健反問:「有乜咁奇怪,又唔係第一次。」不過他表示不明白為何錢嘉樂告別單身派對照片流出,特別是那些激凸照,他說:「講明唔畀影相,我哋會搵到係邊個。」還有伊健被笠頭的絲襪照,他說:「OK啦,做得兄弟都預咗,唔通仲係懶型咁咩。點都好過陳小春嗰次,嗰次真係有兄弟飲咗洗腳水。

看完嘉樂的婚宴是否想更低調?伊健說:「多人係開心嘅,但我同女友都係低調嘅人,寧願低調搞。」是否結婚後才公開?他說:「講咗好多次,結唔結都一樣。」是否騷婚戒當宣佈?他說:「世事難講。」

採訪:李珮洳

攝影:陳順禎



■伊健昨被追問幾時擺酒,繼續大耍太極。

上一則:Mia護胸有法

下一則:莊思敏假胸又大咗



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...