搜尋此網誌

2012年11月19日星期一

趙世曾極速換女

video


趙世曾極速換女

趙世曾極速換女 銅記上演真人騷

【銅鑼灣霎東街】風流富商趙世曾又有新女上場,繼日前撇低拍拖幾年嘅女友Lena,同位短髮女仔喺中環置地開餐,又舔叉畀短髮女用後,前晚10點幾,趙世曾又同一位孭住Chanel手袋嘅新女,拍拖出現銅鑼灣霎東街,女友睇落都有30幾歲,仲小鳥依人咁蹺住趙世曾行街。佢哋去咗時代廣場嘅金滿庭食飯,雖然門口有人等位,但貴為有錢佬嘅趙世曾當然即刻入座啦,不過成餐飯佢哋冇乜交流。



【今日我至威】風流成性嘅趙世曾又有新女上場,前晚佢同30幾歲嘅女友夜遊銅鑼灣,一把年紀嘅趙生身邊女伴車輪轉,真係好威風囉!DV圖片



【十指緊扣】

■趙世曾同新女十指緊扣步入食肆撐枱腳,甜到漏。



【唔使等位】

■唔使喺食肆出面等位,但趙世曾入到店內都要等侍應執枱。



【專人服侍】

■趙世曾戴番副老花眼鏡睇菜牌,食肆經理殷勤招待。

跳坑渠避綁匪

呢排趙世曾因反對女兒式芝同楊如芯嘅同性婚姻,豪擲5億招婿轟動國際,港台噚日播出佢嘅錄音訪問,問佢恨唔恨做外父?佢話:「冇所謂,囡囡鍾意點做自己揸主意,父親畀唔同路佢行。」不過佢強調囡囡冇結過婚,因為冇合法結婚證書,問會唔會見楊如芯?佢話:「佢朋友同我冇關,自己選擇想識嘅人。」

現年76歲嘅趙世曾表示每年都改遺囑,除咗留畀仔女,仲會做善事。提到當年俾人綁架,佢話:「喺深圳食完飯出嚟俾人劫上車,用刀壓住我頭,我一落車大聲叫救命,見到有條坑渠有積水幾深,我跳咗落去搏命遊,試嚇可唔可以走甩。」

採訪、攝影:徐錦池、吳耀輝



■本月9日,趙世曾拖短髮女去置地開餐,估唔到咁快換畫。

上一則:JC開中門襯亞生

下一則:陳冠希煲煙玩狗



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...