搜尋此網誌

2012年11月15日星期四

[壹週刊]黃日華噴煙教女

老豆教戲,黃芷晴雙眼只係望實個電話,你有你哦,我有我睇 whatsapp。 <br><br>掛住玩點會紅呀!(設計對白)


同你吟一吟

黃日華噴煙教女

2012年11月15日

苦等三年,打爆電視機都攞唔到牌 嘅城市電訊,主席王維基唔想三年又三年,忍無可忍發聲明鬧爆商務及經濟事務局局長蘇錦樑,問佢仲想拖幾耐?

老細已經燒咗三億銀紙,旗下獲高薪挖角過檔 嘅台前幕後,更加唔敢放軟手腳,由黃日華擔正 嘅新劇《開腦儆探》,早排 響上環拍外景,「火爆華」亦在陣,但當日唔見華哥動真火,只係成日揦埋塊面,好認真咁煲住煙研究每場戲應該點拍。

黃日華愛女黃芷晴是日都有份開工,仲俾老豆咿咿哦哦教做戲,拍完一個 shot,又捉住坐埋一邊做檢討。

由細哦到大,黃芷晴不知幾輕鬆。拍唔夠一陣就放食飯,全體台前幕後 響附近酒樓包 咗兩圍 枱開餐。聽講城電好闊佬,出外景一定唔使捱凍飯盒,差極都有熱辣辣三 餸一湯。撬人唔慳食飯又唔慳,睇 嚟王維基呢 50億,凍過水。

放大圖片

上車等 roll機,華哥突然殺埋去開車門,揸住支煙(右圖黃圈)指手畫腳訓話,黃芷晴都俾佢嚇一嚇。

放大圖片

同個女講戲,似對牛彈琴,孖住同樣係老戲骨 嘅大口青即刻唔同曬,傾好曬先埋位,有交流有反應。

放大圖片

城電除 咗人工高,福利仲好好,外景食飯一定去酒樓,就算 響荒郊野外,都會安排專人送上三 餸一湯。

放大圖片

同兩位前輩冇交流,關楚耀樂得清閒,等埋位期間索性眠一眠。



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...