搜尋此網誌

2012年11月15日星期四

有排爭 視后鬥票 胡杏兒火拼徐子珊




有排爭 視後鬥票 胡杏兒火拼徐子珊

壹週刊 第1184期

每年台慶頒獎禮,視帝視後獎項都是無綫藝人辛苦一年的目標,今年更大玩創意採用全民普選。試過一人一票選港姐爛尾,無綫高層餘詠珊為免再孭鑊,已落實將投票時間加長變成兩小時,並即場公布票數刺激收視。

無綫當晚會先公布最後五強名單,憑《雷霆掃毒》成為視後大熱的徐子珊,表面與楊怡鬥得難分難解,但最精彩是將會與緋聞男友黃宗澤前度胡杏兒台上較量;至於視帝之選,樂易玲因為要力捧愛將黃宗澤,據知將會犧牲年初憑《 On Call 36小時》出位的馬國明,五強隨時被逼止步。



無綫曬冷騷,企正中間位的楊怡、陳豪、徐子珊、林峯,都是視帝視後大熱。

搏命拉票

雖然一人一票選港姐曾經爛尾收場,但無綫堅持以全民普選方式,選出今年台慶視帝視後。餘詠珊見過鬼怕黑,吸收上次用短短十分鐘全民普選的失敗經驗,今次決定加長投票時間。

「上次選港姐得十分鐘投票搞到電腦死機,今次餘詠珊再玩一人一票,無非想攞番個彩,明知唔衰得,佢都好小心,依家諗緊究竟係一日、半日定係用兩個鐘時間投票,暫時最大機會應該係兩個鐘,喺節目開始後俾觀眾慢慢投。」知情者說。

除拖長投票時間外,當晚頒獎禮更大玩 gimmick,安排入圍五強男女藝人上台,即場公開觀眾投票票數。

「為咗收宣傳之效,無綫每年頒獎禮賽果都會刻意製造高潮,今次俾觀眾投票,一樣有玩嘢成分,依家計劃入圍五強男女藝人,全部要企曬上台,然後現場逐一公布票數,萬一一個唔好彩,票數距離大,對藝人嚟講,都幾無面!所以依家班大熱都好緊張,搏命同 fans拉票,叫佢哋搵埋親戚朋友投票。」知情者說。



被近期人氣爆燈的徐子珊搶盡風頭,胡杏兒已落力向 fans拉票,希望全民普選爭番口氣。



知道被踢出五強,近日馬明向外狂呻,指《 On Call》在年頭播,時間輸蝕曬。



徐子珊與黃宗澤傳出緋聞,又搶走胡杏兒 fans,二大花旦在公在私勢成水火有排鬥。



黃宗澤與鍾嘉欣主演的《護花危情》,暫時收視領先。



在節目巡禮活動上,陳豪最得廣告客戶歡迎,不停被邀合照。

內定五強

今年視後大熱,論人氣有《雷霆掃毒》的徐子珊,力鬥在《名媛望族》中與松哥玩頂鼻咬唇的楊怡,不過好戲在後頭,去年連擸兩個女主角獎的胡杏兒,今年必再入五強,到時將會與傳聞姣溝黃宗澤的徐子珊同場拗手瓜,終極票數肯定引發高潮。

「你話無壓力就假,除咗因為 Bosco,近排杏兒發現有 fans過咗去子珊度,已經唔多開心,兩個其實早有心病,在公在私今次一定唔輸得!」知情者說。

至於視帝五強,食正台慶劇優勢,初步形勢以《雷霆掃毒》 chok峯和《大太監》黎耀祥佔上風,「賺錢王」鄭嘉穎、陳豪亦是五強之選,剩低的唯一名額,雖然外界一致睇好《 On Call36小時》的馬國明,但據知,高層樂易玲為保愛將,決定將馬國明 click走,讓《護花危情》的黃宗澤入圍五強。

點數戰績

今年無綫全民普選視帝視後,如果單以收視點定輸贏,由黃宗澤孭飛的《護花危情》成績的確有機爭贏馬國明,取得視帝五強最後一個席位。

球來球往

每年節目巡禮,花旦、小生落力 sell客,奉命做人肉布景板之餘,低胸肉搏鬥性感,成為每年花旦們的出位指定招數。



人字波

一向有料到的高海寧,當晚以人字波示眾, cup數力壓現場一班花旦。



透視胸

鍾嘉欣從來唔玩性感,當晚難得騷一騷本錢,罕!



估你唔到

陳庭欣呢招中門大開,意外地吸引不少客戶誠邀合照。



左閃右避

成為人妻的呂慧儀,跟疑似名花有主的葉翠翠,齊齊性感示人,但賣肉幅度,比以前收斂咗唔少。



黑乳牛

身形健碩的許亦妮,大曬五吋事業線搭夠,知名度唔夠,唯有靠心穀人氣。



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...