搜尋此網誌

2012年11月7日星期三

樂基兒袋狗掃貨念黎明

video


樂基兒袋狗掃貨念黎明

基兒袋狗掃貨:黎明係一生最愛

【中環ifc】返咗香港就密密開工嘅樂基兒(Gaile),今日會出席手錶活動,聽日又去做時裝店開幕。Gaile噚日下晝就去咗中環ifc嘅法國品牌Maje中環店試衫,當時有兩個助手陪住佢,Gaile仲袋咗隻好可愛嘅黑色狗仔一齊出街。Gaile喺店入面揀咗15分鐘就搵到心頭好,佢離開時,助手仲幫佢拎住幾袋戰利品。

問Gaile係咪全面復工,佢話:「有嘢做咪返嚟囉。」講到前日去咗滑水,Gaile話:「好鍾意,又可以同小朋友玩。」有指Gaile離婚返港後,一場騷嘅酬勞大幅跳升到50萬,Gaile否認話:「唔係,我不嬲對自己同客戶都好公平。」

另外Gaile接受楊崢嘅商台訪問,噚日繼續播出,Gaile講番黎明(Leon)求婚過程:「當年Leon講『不如我哋結婚』,冇花、冇跪、冇鑽戒,好簡單,但我都好sweet。」註冊後Gaile同Leon去咗個小島同朋友慶祝,點知落雨,Leon仲佢話可以下次再約朋友去慶祝。



【今日我至笑】前日滑完水嘅Gaile,噚日心情靚到爆,仲笑曬咁袋埋隻狗仔行街街㖭。



樂基兒喺助手陪同下揀衫,揀咗一陣就搵到心頭好。



樂基兒同助手一齊喺櫃位睇清楚啲戰利品。



掃完貨,助手就幫樂基兒攞住啲戰利品,仲安排佢上車。

唔明Leon金句

Gaile又爆Leon喺屋企都講金句:「有時會講,我唔明,一來我中文唔好,有啲英文我又唔識譯。」Gaile話同Leon嘅溝通方法係一齊睇戲同劇集,Gaile直認大家有互相影響:「我好少用腦思考,Leon係聰明人,令我聰明好多,我就令佢識享受唔同美食。」Gaile仲話好肯定Leon係佢從來未試過咁深愛過嘅人,唔知將來仲會唔會遇到。

採訪、攝影:盧妹、馬建華

上一則:安仔Sammi返港同車

下一則:周日結婚 最後衝刺 杜德偉陪女友辦嫁妝



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...