搜尋此網誌

2012年11月7日星期三

[FACE]柯震東隔 5碗水攬女

飾演柯震東前度 嘅謝欣穎,用一張便利貼交代,就話同柯震東分手,之後就消失無蹤影。由於故事講柯震東對舊愛念念不忘,成日睇住 啲舊相,所以呢 啲 瞓床親熱相當然要影嚇。就係呢一幕,柯震東第一次拍 嗰陣同謝欣穎隔 咗 5碗水距離。


FBI

柯震東隔 5碗水攬女

2012年11月07日

台灣萬人迷柯震東 孭飛 嘅新片《南方小羊牧場》即將 喺香港上映,上星期柯震東仲專程飛 嚟香港宣傳。

呢套戲講飾演「影印男孩」 嘅柯震東同「補習女孩」簡嫚書由相遇到撻 著 嘅故事。淨係聽個戲名都覺得套戲純過白開水,套戲一開頭係講柯震東對前女友謝欣穎一直念念不忘,千方百計搵舊愛。

至於號稱整部電影裏「最限制級的床戲」,柯震東同謝欣穎側躺 喺床上,男生從後面抱住女生 嘅一場戲,柯震東就非常緊張,只係用手攬謝欣穎,但兩人中間竟然有 5碗水 嘅距離,結果謝欣穎忍唔住同柯震東講:「你是沒抱過女朋友嗎?手放這邊……。」 FBI想問,平時男神攬住蕭亞軒瞓,唔會又隔 5碗水嚇嘛?

放大圖片

女主角簡嫚書 喺台灣被譽為「最有戀愛微漾感」(好似被風吹,微微蕩漾感覺)嘅女孩,佢同柯震東邂逅後初時係開解對方,後來當然係慢慢撻 著 咗啦!

放大圖片

柯震東上星期 嚟香港出席宣傳活動 嗰陣又唔敢攬 fans,不過就 喺 facebook大讚當時同樣 喺香港 嘅少女時代成員允兒可愛。小心蕭亞軒(小圖)詐型呀!

放大圖片

《蘋果日報》圖片



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...