搜尋此網誌

2012年11月7日星期三

[FACE] 高登 女神 魯芬 有男人 為我 喊過

當年 20歲嘅魯芬全靠契爺董驃介紹入行,之後亦因曾志偉拍了第一套電影《女子監獄》。 𠵱家她亦提拔電影新人,抽咗一星期時間幫一班浸大學生拍了套藝術電影《大龍鳳》,仲會參加今年鮮浪潮本地競賽公開組。


搜尋氣

高登女神魯芬 有男人為我喊過

2012年11月07日
首屆高登女神選舉,出奇地謝安琪榜首,官恩娜、苟姑娘排亞季,更出奇係做開惡婆角色嘅魯芬,竟然排第 8位緊隨陳法拉,即時令魯芬 BB人氣高企,連佢 92年同吳孟達拍嘅《飛女正傳》,一場肉搏戲亦被網友熱炒。

原名張偉芬,自稱 30歲零幾百個月 嘅魯芬做慣醜女,男人見到理應即飛,但現實中的魯芬,反而曾狠飛已談婚論嫁的青梅竹馬男友,男友更為她傷心流淚。魯芬收起粗聲粗氣:「有男人為我喊過㗎,我都好自豪呢樣 嘢 㗎!」

其實我以前都試過有 6呎型男追,又試過差啲結婚㗎,但後尾都唔得,雖然佢同我青梅竹馬、又主動向我求婚,但原來愛情係冇同情嘅,所以最終都冇同個男仔結婚,佢娶我唔到咪喊囉!有男人為我喊過 㗎!我都好自豪呢樣 嘢!想當年我芬姐都係美女一個 嚟 㗎!之後我冇再拍拖, 𠵱家都唔諗喇!要搵人要我先得 㗎?自己知自己事。

其實拍戲咁多年,我發覺好多編劇都唔鍾意寫角色畀我,我自己都唔明,大陸都有好多請老或者肥嘅角色啦,不過講真如果我靠拍嘢搵食,一早死咗囉。拍戲呢啲講真(小角色)有我又得,冇我又得,所以我咪自己搞紅酒生意,我冇嘢多,係紅酒多囉!
放大圖片
唔少網民指魯芬好似 PSY,據知最近真係有電影找魯芬扮 PSY跳馬舞,大把市場。
放大圖片
魯芬喺《女子監獄》飾演嘅山東婆最深入民心,戲中有 Do姐、夏文汐、馮寶寶等當年一線,但亦唔夠芬姐搶。
放大圖片
92年《飛女正傳》魯芬同達哥有親熱床戲,對白抵死,事隔 20年,最近被網友以「魯芬大戰吳孟達」瘋傳 YouTube。「有乜尷尬?我同達哥不知幾好玩,我去到先知要拍,拍之前又隊咗 6罐啤酒,其實我著 3點式都得㗎!」
放大圖片
魯芬喺《整蠱專家》同星爺合作,她說:「佢好 cool㗎!成日都唔出聲,啲人扮 cool咪由佢囉!」


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...