搜尋此網誌

2012年11月7日星期三

[FACE]江湖規矩  III級家法侍候 陳偉霆爆缸酷刑

打都不特止,仲要除曬衫掟出街,好在著住 boxer嘅威廉激凸,班粉絲先冇咁心痛咋!


真面目

江湖規矩  III級家法侍候 陳偉霆爆缸酷刑

2012年11月07日

當年一系列《古惑仔》成為港產片經典,「浩南哥」鄭伊健到今時今日仲未捨得放棄佢把飄逸長髮,擺明仲懷念緊風光 90年代。

江湖片無以為繼,今年突然打孖上,先有陳偉霆同詩雅的《紮職》下週四( 15日)上畫;另一套由羅仲謙做嫩版陳浩南的《江湖新秩序》又湊熱鬧拍埋一份,不過男人老狗刻意爆肌做賣點,被網友恥笑似鴨仔多過古惑仔。其實要有大佬格唔使下下出胸器,好似陳偉霆咁著住孖煙囪爆缸咪仲 man!

做過學生哥、早洩男同港鴨,但從未拍過江湖片的陳偉霆今次唔賣靚樣,改行打打殺殺做古惑仔。所謂出得 嚟行預 咗要還,威廉在戲中未上位前,經常慘受毒打酷刑,其中一幕被對頭人林利捉去棺材鋪,剝剩條底褲執行家法,打完仲要推出街半裸淋雨,肯定肉赤死阿 Sa。

放大圖片

打到眼腫

陳偉霆被黑社會大佬林利毒打,右眼爆曬,傷過鄭嘉穎喎!

放大圖片

威廉俾吳浩康(左) 㩒住打,除咗叉頸挑釁,仲唔覺意踢中對方顴骨。

放大圖片

成手瘀曬

除咗靚樣受損,威廉隻手都打到瘀曬,連佢媽咪探班時都話心痛。

放大圖片

連摑 10巴

有錢女詩雅喺夜場得罪大家姐溫碧霞,俾對方手下又扯頭髮又兜巴星,最後俾人打到流曬牙血先收貨!

踢爆顴骨

剝光豬羞辱,威廉更要同另一古惑仔吳浩康埋牙。飾演有錢女友的詩雅就唔識死,得罪黑社會大家姐溫碧霞,連英雄救美的威廉都被打埋一份,由於兩個都學過泰拳,拍攝時拳拳到肉,威廉更誤中一腳踢爆顴骨。

「我同阿 Deep(吳浩康)都想出 嚟效果逼真 啲,所以全部真打唔借位,點知有一下佢伸腳踢我,我避唔切中曬,結果顴骨即刻腫起,咁 啱我第二日接 咗個騷,惟有落勁厚粉遮住!」

摑到頭暈

男人拳鬥濕濕碎,估唔到詩雅都慘遭毒手,雖然冇徐子珊被輪姦一秒咁陰功,但同樣冇替身冇借位,被怒摑都要硬食,詩雅講起都仲口窒窒:「嗰場戲講我得罪溫碧霞,佢班手下捉住我 嚟摑,加埋試位前後俾人打 咗接近十巴,打到我都暈暈哋!不過最傷反而係我趴喺地下時,企喺附近 嘅威廉忽然失重心踩 咗落我隻手,你知佢咁鬼大份,痛到我標眼水呀!」

意外冇人想,鄭嘉穎扮葉問被打爆眼角袋少成百萬仲痛啦!

入會要剝

《紮職》玩寫實,戲中入會儀式跟足真實幫會規矩,要除剩底衫褲,威廉剝剩孖煙囪騷肌、溫碧霞就曬腰曬長腿, 46歲算 keep得好好。

放大圖片

龍紋身

羅仲謙套新版古惑仔紋身要紋荊棘,陳偉霆就堅持玩龍紋身,江湖味更重。

放大圖片

露埋 bra

戲中飾演大家姐的溫碧霞,要除剩內衣褲上香,成為全片亮點之一。



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...