搜尋此網誌

2012年10月20日星期六

[忽然1周]贏盡查小欣 秘密武器壓軸 黎芷珊搵星爺出山

靠你啦老朋友!(設計對白) <br><br>黎芷珊早前曾親自打俾星爺,約她做訪問,星爺在電話中「哦」了一聲表示答應。


滾熱辣

贏盡查小欣 秘密武器壓軸 黎芷珊搵星爺出山

2012年10月19日

近日查小欣和黎芷珊霸盡報章雜誌版位,熱爆娛樂圈,不過兩人受到的評價卻差天共地。

查小欣的《爆足一周》播出僅兩周,卻被網民插足兩周;至於黎芷珊的《最佳男主角》獲粒粒巨星撐場,最高收視 26點,成績與口碑都贏查小欣九條街。

本刊收到消息,黎芷珊為贏盡死敵,將會再搵幾位有分量的嘉賓添食,包括已落實的「宇宙最強」甄子丹及吳彥祖,而壓軸出場的秘密武器,則是識於微時的死黨星爺周星馳。黎芷珊群星拱照,就連查小欣亦眼紅說:「佢實搵到㗎!」酸到漏!

黎芷珊主持的《最佳男主角》,近日成為 My TV人氣節目第一位,每晚點擊率超過 2萬,好睇過電視劇。相反被商台炒魷的查小欣,向來自恃人脈廣,但她主持的《爆足一周》,卻是炒冷飯舊料。第二集更唔識死,搵已過檔 CTI拍劇兼成日寸無綫的叛將蘇永康,回應同廖碧兒的緋聞。激嬲無綫,觀眾又唔 buy,查小欣唔頭痕就假。

放大圖片

俾面你咋!(設計對白)

星爺多年來從未在電視亮相,如果黎芷珊成功請他做節目嘉賓,可望刺激《最佳男主角》收視。

放大圖片

識於微時

黎芷珊和周星馳曾一齊在無 綫《 430穿梭機》做主持,相識多年。早前錢國偉更踢爆當年星爺曾力追芷珊,兩人現時仍然老友。今時今日,要請得鬱星爺亮相電視,非黎芷珊莫屬。

親自打俾星爺

放大圖片

吳彥祖、丹爺助陣

《最佳男主角》現時已公布 12位嘉賓,共播出 19集。據知黎芷珊落足嘴頭遊說星爺外,更搵到吳彥祖和甄子丹做訪問。

芷珊未有見好即收,相反更會添食多幾集,緊接梁朝偉最後一集播出。已落實撐場的是「宇宙最強」甄子丹及型男吳彥祖。不過黎芷珊自知單單靠這兩位型男也未必夠照,遂出動秘密皇牌。本刊收到消息,黎芷珊為省令招牌,將會搵久未亮相無綫的星爺出山。

「為咗添食,我哋都開過幾次會,話搵星爺唔係芷珊第一個提出,佢唔會打冇把握嘅仗,而係 Sandy(綜藝科總監餘詠珊)話要搵嘅。」知情人士透露,「芷珊可以直接搵到星爺,而且佢兩個間中都有出嚟食飯。嗰日芷珊打俾星爺,話會就佢個檔期。星爺喺電話中『哦』咗一聲,芷珊知佢性格,佢『哦』就代表佢會應承!不過芷珊都驚星爺有變卦,話會 keep住搵佢。」

其實星爺與芷珊是圈中真正老友,連肥監製錢國偉早前也大爆星爺多年前曾力追芷珊,而芷珊亦不諱言談及對方:「以前喺《 430穿梭機》,我同星仔係壞分子,成日掛住玩,曳到開工掛住笑,俾人 call咪鬧。偉仔都係星仔介紹我識,因為星仔同佢熟,有段時間我哋經常一齊食飯。」

叫無綫 cut芷珊節目

其實齋睇牌面,黎芷珊早已夠贏前輩查小欣,但今次黎芷珊要出動星爺做武器,全因有人背後做小動作所致。據知黎芷珊早前忙籌備《最佳男主角》期間,同時兼任星期一至五晚的《娛樂頭條》的台柱主播,與拍檔阿感(黎國輝)一直甚有默契。

放大圖片

愛情失意

入行 30年的黎芷珊,在圈內一直浮沉,直至主持《最佳男主角》而彈起。不過事業得意,近日她承認與細她 12年的三線型男藝員張達倫剛分手, 9年情結束。

放大圖片

佢實搵到㗎!(真實對白)

見到黎芷珊搵到重頭嘉賓,查小欣即酸溜溜說:「咁人哋 friend嘛,佢實搵到㗎!」

放大圖片

粒聲唔出

周一(15日)下午,《爆足一周》錄影第三集節目,平時聲大大兼 social慣的查小欣,當日卻反常地匿在化妝間角落,神情落寞。

但八月尾查小欣被陳志雲炒出商台後,無綫隨即斟她過檔。當時查已經知道黎芷珊有一個皇牌節目在手,為免被比下去,遂向無綫高層要求取消黎芷珊做主持的《娛樂頭條》,更撬走《頭條》的主播阿感過自己節目。據工作人員透露:「小欣姐同 Sandy講條件,話自己個節目同《娛樂頭條》性質相同,唔想同一時間有兩個類似節目,又講明要搵阿感做拍檔。《頭條》上月中開始停播,芷珊要到 9月初先知,唔嬲就假。」

人前扮 friend

有傳查小欣和拍檔阿感錄完兩集《爆足一周》後交惡,當日在化妝間,二人見面並冇打招呼,背對背全冇交流,但其後面對傳媒時,卻笑曬口扮 friend。

查:阿感係我揀嘅

上周五( 12日),查小欣返無綫錄《爆足一周》時,承認自己一早 𥄫中阿感黎國輝。

記:我哋知你要求 cut黎芷珊做開嘅《娛樂頭條》,仲搵埋佢原本啲拍檔過檔?

查:阿感係我揀嘅!有咩問題?係公司問我想要咩人幫我,我覺得呢個男仔唔錯就要咗佢,你哋唔好又攞嚟造文章啦!其他嘢唔關我事。

記:好多人都覺你輸俾黎芷珊?因為佢搵到好多勁人,包括星爺。

查:佢(黎芷珊)響呢行 30年,同嗰班人一齊長大,佢實搵到㗎!但我係以採訪形式去做節目,同佢哋熟極有限。用我同佢比唔公平。

記:你驚唔驚無綫會腰斬你個節目!

查:呢啲嘢冇得驚,其實我哋係錄影,好多新聞問完播出時已經變舊聞,但第三集開始會轉做 live,希望有新景象。

黎芷珊則周一( 15日)在電話中表示:「小欣姐係我前輩,我唔想同佢比較,你哋放過我啦!(《娛樂頭條》俾人 cut咗,你會唔會唔開心?)我都唔知點解會俾人 cut,不過冇辦法,呢啲係公司安排。(你搵周星馳做壓軸皇牌?)哎吔,我唔講得㗎,可以講得嘅時候我哋就會公布。」

夾硬搶人

查小欣未做《爆足一周》前,私下向無綫高層開出條件,要求腰斬黎芷珊做主持的《娛樂頭條》,更擸埋《頭條》黎國輝(圖)等其他主持,明剃黎芷珊眼眉。

放大圖片

《爆足一周》

放大圖片

《娛樂頭條》

激嬲無 綫

第一集收視口碑差,第二集查小欣一意孤行搵過檔 CTI的蘇永康做訪問,結果激嬲埋無 綫,遭前後左右圍剿,《爆足一周》隨時玩多幾周就要講 bye bye。

粉絲追看

《最佳男主角》播出一星期,最高收視達 26點,可喜可賀。有見及此,無綫除再找來巨星添食外,更計劃開拍《最佳女主角》,食住個勢。

放大圖片

第一集劉德華  26點

劉華做頭炮第一集,雖然內容沒提及妻女,但也吸引粉絲追看。

放大圖片

第二集劉青雲  24點

青雲少有地提及昔日追老婆郭藹明時的點滴,令人知道鐵漢都有柔情一面。

放大圖片

第三集吳鎮宇  21點

吳鎮宇在節目中大談自己躁狂往事,但有網民插他說話神化,故當晚錄得最低收視只有 21點。

放大圖片

第四及五集黃秋生  26點

寸爆的秋生不避嫌重提「唔識羅志祥(小豬)」事件,又以「蒼蠅與屎」及「智障人士」形容羅的粉絲,收視高企 26點。但此番言論再度引起小豬在微博與秋生罵戰。



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...