搜尋此網誌

2012年10月20日星期六

[忽然1周]朱晨麗唔吼吳卓羲

行開啲啦!大叔。(設計對白)


媽咪姐

朱晨麗唔吼吳卓羲

2012年10月19日

本周一( 15日),台慶劇《名媛望族》眾演員到中環宣傳,無女不歡嘅吳卓羲,攬住劇中拍檔朱晨麗跳舞時,全程俾足電、含情脈脈望住女方。

放大圖片

33歲嘅吳卓羲,攬住得 24歲嘅朱晨麗跳舞,明顯嗒曬糖!不過佢個底花成咁,邊有人會吼。你睇,朱小姐笑得幾牽強!

之不過,朱晨麗話曬係港姐冠軍,智慧與美貌並重,當然唔會咁易中招,但就俾「唱 K」個懶深情樣搞到忍唔到笑。講時講,「唱 K」真係食得唔好嘥!上周拍《衝上雲霄 II》時,攬住傅嘉莉拍談情戲,仲冧到當場抹嘴,唔知俾佢再錫欣宜又會唔會咁冧呢?

攬完抹嘴

上個禮拜,吳卓羲喺石澳同傅嘉莉拍擁抱戲。吳生拍嗰時已經偷笑,拍完仲抹埋口水,嘔!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...