搜尋此網誌

2012年10月20日星期六

[忽然1周]愛駒斷腳被啪 王賢誌揼百萬再做馬主

賽事完畢,得知愛駒受傷,王賢誌緊閉雙唇,一臉無奈。「唔知點解會咁,希望冇事,不過好似唔太樂觀。」之後他就立即返回馬房。


上流滙

愛駒斷腳被啪 王賢誌揼百萬再做馬主

2012年10月19日

最近榮升馬主的郭富城,愛駒「愛的呼喚」首次出賽即贏馬,熱爆全城,更帶動馬壇的明星效應。近年愈來愈多藝人當馬主,其中家族擁有多隻馬的王賢誌, 3年前花 70萬做馬主,愛駒「大將風騷」為他贏得兩次賽事,合共百多萬獎金。

上周三( 10日),王賢誌到跑馬地馬場,為現年 8歲的愛駒打氣。可惜當馬匹跑入直路之際,突然斷腳跌低,更要即晚人道毀滅。事後王賢誌一臉無奈指︰「一般可以跑到 10歲,我呢隻馬都老,但冇諗過今日發生意外。」不過雄心勃勃的他,準備花百萬入新馬再做馬主。

上周三( 10日),王賢誌現身跑馬地馬場,為出戰頭場 1650米的愛駒「大將風騷」打氣,他對賽事滿有信心,還與騎師大談馬經。於沙圈前望住愛駒的他,目不轉睛,與好友有講有笑,還與友人說︰「希望陣間拉頭馬啦!上年佢都贏過,不過我塞車趕唔切去拉頭馬,都有 啲遺憾!」

放大圖片

微博悼念

愛駒即晚人道毀滅,王賢誌相當心痛,於微博宣布壞消息。

放大圖片

賽前密斟

作為馬主的王賢誌,出賽前和練馬師密斟,商議跑馬策略。

放大圖片

健康巡遊

「大將風騷」出賽前先到沙圈巡遊,當時牠精神飽滿,王賢誌和記者未覺有異樣。

放大圖片

風騷吹水

愛駒入閘時,王賢誌還跟阿叻在馬會 VIP房吹水,十分風騷。

買重保險

放大圖片

風光一時

終年 8歲的「大將風騷」曾為王賢誌贏得百多萬獎金,深受不少馬迷追捧,去年 10月,王就風騷地拉頭馬。

賽事開始時,他一臉興奮遠眺賽道,其間突然收起笑容,原來他的馬匹準備跑入直路之際,突然斷腳跌低,未能完成賽事。事後他表示︰「真係無奈,即晚已經人道毀滅。佢跑都未跑曬,一用力就出問題,好失望。一般馬可以跑到 10歲,我呢隻馬( 8歲)都老,但冇諗過今日發生意外。」

愛駒突然跛腳遭人道毀滅,以為損失慘重,原來王賢誌事前買重保險。「養馬都係有風險 嘅玩意,好似賽車咁,都會有意外。不過我有買重保險,佢 喺賽馬期間出事,賠償金額都可以 cover到買馬嘅成本。」雖然愛駒已魂歸天國,但未減他養馬決心。愛駒出事後翌日,他又再計劃買新馬,連馬名都諗好。「我已經諗定新馬叫『大將風暴』,好似我 嗰隻『大將風騷』,都係因為爹哋有隻叫『大將風範』。我哋呢批馬都係一個 family,不如改 啲名有關連,大家容易記得。」

視養馬為投資的他,提到由揀馬到改名都一手包辦時,甚享受當中過程。他滿足地說︰「好多嘢可以由自己決定,好似綵衣顏色。點解我揀黑白,因為我睇過相話黑白色最利我。當你決定咗,邊個騎師騎你呢隻馬都要著呢隻色嘅衫。馬名又係自己改,當然會有 啲規定,唔可以用人名,亦唔可以叫公司名做宣傳。成個賽馬牽涉好多人好多錢,唔係淨係合埋眼買個 number咁簡單。」

王賢誌離開無綫後,專心打理家族生意, 09年更拍住父親王忠桐賣藥品廣告。今年王轉投 now,為觀星台擔任主持。

馬主唔易做

王賢誌養馬,源於屋企人。「我不嬲對賽馬都幾有興趣,養馬可以話因為受屋企人影響,我爹哋同阿叔都有馬。買馬要抽籤,唔係淨係有錢就得。好多人都想養馬,每年只可以進口幾百匹馬,要抽中先養到,唔係人人有份。」為了加大抽中機會,他索性全家總動員,如同抽 iPhone 5。「爹哋話不如將我哋全家擺曬去抽,咁就容易 啲中。」他指養馬並非當養寵物,要玩得投入,除了每月花 5萬元照顧,更要有無限量時間。「我諗好多馬主都冇咁多時間去睇嚇隻馬,始終都係 for賽馬,唔可以亂咁攞 嚟騎。我見叻哥就真係好上心,佢投入,當 啲馬係仔仔女女咁,會餵佢食蘿蔔,又會睇埋晨操,我自問做唔到。」

做馬主步驟

成為馬主的手續多多,除了要夠財力,亦要講彩數,完成以下繁複步驟,馬主就獲得馬牌,象徵身份。

做馬會會員

馬會會籍分為五類,而賽馬及全費會員可申請成為馬主,入會費為 12萬 5千,月費為 650元。每位申請人,必須由馬會名譽董事提名。

抽籤做馬主

做馬主先要抽籤,費用全免。而馬匹擁有權亦分 3種,個人馬主成員人數為 1人、合股馬主可由 2- 4人共同擁有,而團體馬主則由 5- 50人組成。馬主必須為自己的綵衣式樣進行註冊。

購養馬匹

馬主可從拍賣會上競投馬匹,馬匹進口前需受為期 21天的體格檢驗。馬匹到港後需在沙田檢疫馬房進行 14天的隔離檢疫,合格便可移送至練馬師馬房。之後馬主便可為馬匹投保及提交馬名註冊申請表。馬匹英文名不得超過十八個字母,而中文名亦不能超過四個字。

報名出賽

馬匹出賽之前,馬主需填寫授權書為馬匹報名、宣布出賽及選配騎師,當中報名費為 2千到 6千不等,視乎班次而定。練馬師須於賽事前 7天內,公開操練旗下已宣布出賽的馬匹。

星級馬主

近年藝人馬主愈來愈多,當中包括洪金寶、譚詠麟、曾志偉等,連帶馬場都星光熠熠。

郭富城

今年榮升馬主的郭富城,愛駒「愛的呼喚」首次出賽便得冠軍,由第 4班升上第 3班,為他贏盡面子。「其中三成獎金分俾馬房,七成歸馬主,我淨袋廿幾萬,可以 cover番成本,會買紅蘿蔔同薄荷糖俾佢食!」

鄺美雲

今年又再度抽中新馬的鄺美雲,養過多匹馬,當年的「甜蜜福星」贏過多場賽事。現時是「千江映月」和「好好運」兩匹團體馬的馬主之一。

苗僑偉

三哥苗僑偉曾擁有馬匹「牧場王」,贏過 3次冠軍,共得 3百萬獎金,現已退役。



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...