搜尋此網誌

2012年10月20日星期六

[忽然1周]Jeana做人辦

作狀撥髮 <br><br>之後 Jeana仲好識做擺出輕撥秀髮姿勢騷鑽戒,記者有相影有功課交,雙贏。


媽咪姐

Jeana做人辦

2012年10月19日

𡃁模嘅特色不離以下幾點:用英文名(因為無人記得佢哋嘅中文名)、肯剝、寸嘴、為咗見報唔介意公開私人嘢!周日( 14日) Jeana喺銅鑼灣出席化妝學校活動時,就向大家示範點樣做一個恰如其分嘅 𡃁模。

好似 Jeana深知自己同張柏文嘅戀情,係傳媒近來對佢唯一關心嘅議題,於是有備而來,戴定隻閃爆鑽戒到場。佢揸咪接受訪問期間,仲有意無意托嚇隻戒指,引到現場記者 chok嚇佢呢隻戒指嘅來歷。 Jeana奇招得逞,亦識做話:「隻鑽石戒指係因為大家好耐冇見,佢送俾我嘅安慰獎。」

將女人趨之若鶩嘅鑽戒降呢做「安慰獎」,噏得出呢類脫離現實嘅嘢, Jeana真係冇入錯 𡃁模呢行囉!

放大圖片

左托右托

人揸咪你揸咪, Jeana就不停起勢托嚇隻戒指,散發一下啲鑽光。

放大圖片

同場嘅松岡李那都係白衫襯牛仔熱褲上陣,難怪 Jeana點都要著住件黑色外套啦,皆因 𡃁模守則之一:撞衫都要搵差唔多 level嘅對手嚟撞吖嘛!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...