搜尋此網誌

2012年10月20日星期六

[忽然1周]花旦相煎何太急

唔好「侵」佢玩啫!﹙設計對白﹚ <br><br>當年經常素顏嘅思琦妹,個樣純如蒸餾水,拍劇亦經常 NG,俾阿佘同郭羨妮排斥,實在「合情合理」。


當年今周

花旦相煎何太急

2012年10月19日

人一出世,注定要競爭。而有女人嘅地方呢,就一定有戰爭!依家我哋見到岑麗香、苟芸慧同高海寧穀「事業線」力爭「宅男女神」之位,鬥到波濤胸湧。查實喺網上文化仲未大熱嘅年代,花旦間嘅惡鬥唔止睇 body,仲講埋策略,好互動㗎!

嗱,睇番 2003年 10月 17日嘅《忽周》,當時 TVB開套《 3D無名天使》搵佘詩曼、郭羨妮兩位阿姐搭港姐師妹楊思琦,諗住力捧後者上位。正所謂「多隻香爐多隻鬼」,最早入行嘅阿佘,話咁快就同郭羨妮聯成一線,齊齊唔騷思琦妹。拍劇時,固然二人一組放食飯,懶理人哋「獨家村」。就算喺記者鏡頭下,亦一樣無面俾,阿佘拉住郭羨妮雞啄唔斷,但就當思琦妹係透明人,我睇你唔到呀我睇你唔到!

Well,以依家嘅用語嚟講,咪就係「小學雞」囉。

放大圖片

三催四請,終於影到三人合照。但一影完,兩位阿姐即閃,思琦妹亦扮整理護膝殿後,仲話:「我體諒佢哋。」

檔案編號第 429期

日期: 17/10/2003

鬥完又如何?

楊思琦弱女變躁媽

思琦妹一直以弱女姿態示人,直至上年佢突然狠撇拍拖 9年嘅李泳豪,再被踢爆早已搭上前跳水運動員吳帥,形象插水。點知吳生係空心老倌,楊思琦最終決定分手。現獨力撫養女兒楊卓穎,被指壓力極大,暴瘦又躁底,慘!

郭羨妮嫁人勤養女

郭羨妮肯捱肯搏,原本做多幾年,應該「視後」在望。不過,自從 07年佢戀上當時仲係人夫嘅陶大宇,人氣即刻大跌。近年佢索性轉戰祖國,仲順手搵埋內地武指朱少傑做老公,今年生埋囡囡 Kylie,啱啱回巢拍劇搵奶粉錢。

佘詩曼孤身闖祖國

相對楊思琦同郭羨妮,阿佘出名硬淨,排除萬難逐級上,終於喺 06年做咗「視後」。不過,喺情路上,就始終未上到岸,同鄭嘉穎欲斷難斷。近年,阿佘直情做咗「事業姊妹」,去勻好友如梁靖琪同姚樂怡嘅婚禮,又同鄭生一樣北上搵人仔,繼續戰鬥格!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...