搜尋此網誌

2012年10月20日星期六

[忽然1周]Toby叫老公散水

離開時,周家蔚全程雙手護肚,至於 Toby就一邊打電話俾老公叫佢散水,另一邊就攞件外套出 嚟著。


媽咪姐

Toby叫老公散水

2012年10月19日

梁靖琪( Toby)早排同吳卓羲 嘅肉騰騰戲水照,雖然得到老公原諒,但聽講就搞到 Toby俾老爺訓話。穀住一肚氣 嘅佢,上星期就同埋有五個多月身孕 嘅好姊妹周家蔚,一齊去九龍城腳底按摩, relax嚇兼吐嚇苦水。

按 咗兩粒鐘, Toby同周家蔚離開 嘅時候心情大靚,而 Toby老公亦 喺對面馬路泊定車,擺明接老婆大人食晚飯。不過,當 Toby發現 咗媽咪姐之後,佢就急 call老公 Aaron散水,至於 Toby就跟 咗周家蔚架車走。本來老公等老婆天公地道,可能 Toby唔想老爺覺得老公太遷就自己啦!

放大圖片

周家蔚腹大便便, Toby為 咗照顧呢位好姊妹,特登幫佢開門,方便佢進入按腳店。

放大圖片

Aaron本來一心做柴可夫,不過接到老婆「柯打」之後,亦只好無癮地自己揸車走人。



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...