搜尋此網誌

2012年10月24日星期三

梁思浩寸爆查小欣

video


梁思浩寸爆查小欣

爆足一周創新低 梁思浩插查小欣

查小欣主持的無綫節目《爆足一周》遭網民狂插,前日錄得十點鐘黃金時段收視新低14點(約90萬觀眾),now台的梁思浩和林敏驄昨日出席爆料節目《娛樂審死官》宣傳活動,乘機寸爆查小欣,梁思浩說:「佢話自己係香港第一個呢類型節目,佢真係活喺自己生活入面,成個節目係衰喺一個人手上,其他人冇問題,我諗佢返電台,電視搵電視人做,或者佢去數碼電台囉。」

此外有份主持《爆足一周》的莊思敏前晚在中環出席手錶活動,對收視創新低感失望:「觀眾用行動證明咗唔接受呢個節目。」不過她仍力撐查小欣說:「佢係掛頭牌,不過佢嘅朋友層唔同,觀眾可能覺得唔關事。」查小欣已脫節?莊思敏續說:「唔係。」她又表示節目不會腰斬。

採訪、攝影:楊潔雯、盧妹、黃偉雄、仇志德



梁思浩昨日出席活動時狂寸查小欣陀衰家。

上一則:穿睡衣浴室自拍 李彩華網曬露點相

下一則:爽影評:《警戰實錄》還原無名英雄



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...