搜尋此網誌

2012年11月16日星期五

[忽然1周]調經兼醫脊椎 郭晶晶全力穀 B

今晚開波喇!(設計對白) <br><br>個肚隨時 ready!(設計對白) <br><br>四條一會展婚禮現場,郭晶晶掩肚繑實霍啟剛出場會見傳媒,隨即惹來大肚疑雲。巡迴婚禮終於搞掂,難怪二人不時甜蜜互望,準備穀 B。


上流滙

調經兼醫脊椎 郭晶晶全力穀 B

2012年11月16日

豪門婚事,值得大事鋪張,不過大家期待已久,霍啟剛和郭晶晶這場世紀婚事,似乎誇張過龍。上月初先在郭晶晶家鄉河北保定區接新娘擺酒,上周六( 10日)則南移到南沙宴請強國猛人,周日( 11日)再壓軸於會展筵開百五席盛宴,誇張過巡迴演唱會。這場耗資幾千萬的大龍鳳終於完結,郭晶晶由國寶榮升做闊太。不過要在霍家站得穩,大前提當然是為霍家繼後香燈。

談到生兒育女,今年 33歲的霍啟剛曾透露:「我 哋都鍾意小朋友,一切順其自然,雙方家庭都冇俾壓力,只希望我 哋生活愉快。」話雖如此,原來兩親家早已各自發功,全力催穀「剛晶」造人。

放大圖片

國寶解禁

結婚唔咀唔得,於是在司儀曾志偉慫恿下,「剛晶」終於互咀三秒,全場起哄。時間係少,但話曬係國寶首度解禁,呢一幕都值五百蚊人情。

放大圖片

有 heart短片

豪門婚禮唔一定拘謹,「剛晶」於是向荷里活電影《醉爆伴郎團》取經,拍了一段講述「霍啟剛結婚遲大到」的短片,賓客邊睇邊笑。

放大圖片

《蘋果日報》圖片

名醫治脊椎

霍啟剛是霍家大仔,所以老竇霍震霆恨抱孫恨到出面。周日( 11日),他於這場婚事的最後一個婚宴,當住過千賓客,開到口催新人生 B︰「婚禮後,希望佢 哋唔好再拖拉,趕快為霍家添丁啦!」但生仔始終並非一時三刻搞掂,郭晶晶父母為了鞏固女兒於霍家地位,不惜狂煲湯水俾晶晶。知情人士說:「晶晶底子向來唔係太好,所以佢媽咪一直燉湯俾佢飲,希望晶晶嘅子宮回復女性應有嘅狀態,令經期正常番。」

有「跳水皇後」美譽的郭晶晶,童年已開始為國家効力,長年累月接受艱苦訓練外,其實她還長期服藥,減低出賽遇上經期的機會,搞到經期大亂。除此之外,晶晶為了國家,曾患過胸膜炎和椎間盤突出,後者絕對影響她生仔的計劃。知情人士說:「晶晶嘅第三椎間盤突出,即係第三節脊椎移位,佗 BB條腰嘅負荷比一般孕婦重,所以啟剛之前已經帶晶晶去自己家庭醫生度做咗詳細檢查,仲話日後真係有 BB嗰陣,要每個禮拜做檢查至放心。」

放大圖片

朱玲玲滿場飛

娶新抱,朱玲玲當然坐主家席,更興奮到周圍跟汪明荃等賓客影相。

放大圖片

霍震霆全程避

本來被編與朱玲玲一齊坐的霍震霆,當晚為了招呼特首梁振英而調位。縱然霍朱離婚已經年代久遠,但二人當晚冇乜交流。《蘋果日報》圖片

放大圖片

羅康瑞高姿態

跟老婆朱玲玲有兩張枱距離的羅康瑞,亦並非形單影隻,親自送李兆基離開,擺出半個主人家姿態。

放大圖片

郭雙親低調

被指只收五百萬禮金的郭父郭母,上周六( 10日)搭大巴到達南沙婚禮會場時,拒絕接受訪問。而一對新人當日亦唔肯見記者,發相補數,咁何解要邀請記者採訪?《蘋果日報》圖片

學做港妻

放大圖片

伏明霞教生仔

據知郭晶晶請教師姐伏明霞生仔秘訣,的確搵啱人,事關伏婚後已生了兩子一女。不過若要請教減肥心得,就千萬唔好搵脹爆的伏幫手。

縱然郭晶晶年前已憑「優才計劃」成為香港人,但由於她婚前還跟父母同住北京,對香港其實頗為陌生,早前她就向伏明霞取經學做港妻。知情人士說:「晶晶婚後入住霍家大宅,司機助手任用。但晶晶都想喺香港有自己生活圈子,於是叫伏明霞介紹咗一班闊太朋友俾佢識。」據知晶晶穀 B期間,會進修語言、藝術創作等幾個不同課程,希望完成造人大計後,可以發展藝術事業。

嚇人賓客

「剛晶」大婚,衣香鬢影。不過並非個個賓客都大方得體。

成龍追女

成龍以招牌動作影完相後,一見傅明憲單拖上電梯,便立即「衝!前!去!」追住打招呼。

超盈過露

擁有強烈自我風格的何超盈,當晚著住大露背晚裝到場,搞到個 bra前後都露,唔夠大方喎!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...