搜尋此網誌

2012年11月16日星期五

[忽然1周]城電開台未有期 戚其義急組公司 靠阿佘響朵

10月 31日 <br><br>深宵詳談 <br><br>11:05pm <br><br>當晚黃德斌和戚其義等人在圓方密斟,一傾傾足三粒鐘,二人離開時一臉嚴肅。


娛聞樂

城電開台未有期 戚其義急組公司 靠阿佘響朵

2012年11月16日

無綫神劇監製戚其義,在無綫製作的劇集出名另類,可惜一直不獲公司認同。此處不留人,戚其義原定過檔「魔童」王維基的城電 CTI,但對方的免費電視牌照遲遲未獲發,開台遙遙無期。

擔心成炮灰的戚其義,近日決定縮沙,自組公司製作劇集,更會找來佘詩曼、林保怡和

邵美琪等昔日愛將打響頭炮,再選擇賣俾內地、 CTI,甚至娘家 TVB。日前,記者發現戚其義與愛將黃德斌和簡慕華密斟,其間戚更開出薪酬高一倍的「吸引價」利誘二人,明益老友。

戚其義離巢消息早聞樓梯響,去年播放《心戰》時,眼見自己十擔心機拍攝的作品被公司冷待,心灰意冷的他原打算過檔「魔童」王維基的城電 CTI,獲對方加雙倍人工至 10萬月薪,更可以自由創作劇集,可見「魔童」開出條件誠意十足。本來雙方傾得八八九九,只欠落筆簽約,但戚其義近日見政府對於發牌予王維基一事採取「拖字訣」,亞視又出來做「大龍鳳」阻止政府發牌,開台遙遙無期。經過深思熟慮,戚其義對於過檔城電決定打退堂鼓。

放大圖片

搵自己友

2:00am

除了黃德斌外,戚其義當晚亦搵埋簡慕華和兩位幕後人員商討,為開公司作準備。

放大圖片

你出聲我實撐你!(設計對白)

大陸水喉射住

放大圖片

戚其義與周旭明(左二)本打算搵埋鄧萃雯和蔡少芬打響頭炮,但鄧仍未答覆,而 Ada宣布有喜三個月,合作事暫且擱置。

戚其義近日決定與同樣離巢的編審好拍檔周旭明自組公司製作劇集。知情人透露,「其實唔止 CTI搵過阿戚,連湖南衞視都有搵過佢過檔,不過佢應承王生(王維基)在先。依家 CTI嗰邊開台危危乎,咁啱有個大陸富商肯揼水俾佢,阿戚咪索性開公司拍劇,再賣俾電視台囉!其實佢手頭上已經有幾個劇本,除咗一個係古裝宮廷劇,另外嗰啲都會講政治,要睇到時邊個台肯買。」

戚其義近日已率先向昔日愛將佘詩曼、林保怡等拍過膊頭表明動向,頭炮一定會搵「自己人」。對於阿戚的好意,阿佘上周六出席活動時坦言:「我都想喺國內同阿戚、周旭明再合作,始終《天與地》對我嚟講係個美好回憶。」

黃德斌加薪一倍

除了搵阿佘開劇響朵,上月 31日哈佬喂當晚,本刊發現戚其義和周旭明愛將黃德斌及簡慕華到圓方密斟。

知情者透露:「平時德斌除咗拍阿戚啲劇,都好少監製搵佢。嗰晚佢哋出嚟都係傾阿戚自組公司啲嘢。德斌、 Rachel(簡慕華)同阿戚拍檔慣,頭炮點可以冇佢哋份。阿戚會俾萬五蚊一集,德斌同 TVB只係普通演員合約,佢可以自由身拍出面啲劇, TVB最多抽佢 10%傭!算唔錯啦!」

對於老死阿戚搵拍劇,黃德斌在電話中十分避忌說:「嗰晚傾嚇偈啫,平時都有出嚟食飯。(阿戚有冇同你講開公司加你 1倍人工?)……呢啲你問番佢哋啦!但在公在私,我梗係會支持佢啦!」戚其義截稿前仍未回覆本刊。

亞視城電㷫

政府一拖 3年,遲遲未為新免費電視台作出交代,除了阿戚轉軚唔過檔,其他已過檔 CTI的藝人亦開始感到徬徨。至於「魔童」王維基近日開始發難,講到明俾政府一個月時間,否則會提出司法覆核。相反本身屬免費電視台的亞視,日前卻直播節目搞騎呢騷反對政府發牌,擺明同王維基過唔去。

放大圖片

亞視主席王征今次搞場大龍鳳,卻不獲大眾支持,單日已收到過千宗投訴。

放大圖片

創意無限的網民惡搞亞視騎呢舞步為「仆街 style」,更發起下周六包圍亞視總廠。相信王征冇諗過會咁大迴響。

放大圖片

近 200名演藝人(包括杜琪峯、黃百鳴)、學者在報章刊登聯署聲明,促政府發牌,以行動撐王維基的城電。而周三更有指王維基發電郵俾內部同事,希望以「一人一信(電郵)」聯署支持發牌。單睇牌面,城電贏亞視成條彌敦道。

贏口碑輸收視

戚其義與周旭明可謂無綫的金牌孖寶,早年兩人合作的《創世紀》系列及《金枝慾孽》等均叫好叫座。近年兩人一反傳統,開始創作另類神劇,如口碑好的《天與地》、《心戰》等,可惜師奶唔 buy,收視僅僅過關。

《天與地》平均收視 26點

《天》劇因涉及敏感食人題材及有涉嫌影射六四事件,內容較出位。

《心戰》平均收視 24點

《心》劇描述人性沉淪,劇中歹角以陰暗面教唆殺人,場面血腥,令人看了不寒而慄。



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...