搜尋此網誌

2012年11月16日星期五

[忽然1周]行股惑連環睇樓 恨嫁官恩娜千萬貼老外

單拖風騷睇樓 <br><br>上周三( 7日),記者發現官恩娜在一男一女地產經紀陪同下,到跑馬地一帶連續睇了四個貴價屋苑。


娛聞樂

行股惑連環睇樓 恨嫁官恩娜千萬貼老外

2012年11月16日

上周除了盛傳鄧梓峰和吳綺莉在元朗被警員斷正「車震」外,同為《雷霆掃毒》的官恩娜( Ella)亦被指是疑似女主角之一,事後她大叫無辜:「無理由因為我住新界就懷疑我,我有男朋友 㗎!唔會做對唔住佢 嘅事。」 

事實上,官恩娜與拍拖三年的混血醫生 Juan打風打唔甩,偷食機會真係微乎其微。上周三( 7日),本刊更發現官恩娜在地產經紀陪同下四出睇樓,全部都係過千萬的低密度豪宅。事後她向記者承認正物色港島區單位自住,不過強調「我係用自己錢買樓,你 哋唔好寫我買 嚟結婚喎!」收到!唔係咁快結婚,不過買定等嫁 啫!

今年 9月中,本刊率先報道官恩娜帶混血醫生男友 Juan返回上水雞嶺村三層高村屋,與官家上下一齊同居。二人拍拖三年,每次見面都甜如蜜糖,而且雙方已見曬家長,去到談婚論嫁階段。

放大圖片

性感露股邊

近日天氣轉涼,官恩娜依然毫不吝嗇曬長腿,其間一陣大風吹起外套,她更露出股邊,十分 sexy。

放大圖片

已經 33歲的官恩娜,與混血醫生男友 Juan拍拖 3年感情穩定,早前被問到男友有否求婚,她笑曬表示:「千萬唔好求,我怕會 say no,我未感覺到佢有呢種舉動。」但原來她私底下已睇定待嫁屋。

專吼港島樓

官恩娜雖然否認短期內會結婚,其實她與男友早有共識。為築定愛巢,最近積極四出睇樓。「上年 Juan提過想今年結婚, Ella心大心細, 33歲年紀都唔細,屋企人都叫佢快 啲嫁人唔使再做。點知佢早幾個月簽 咗華納,公司要佢低調處理感情事,婚事亦只好押後再傾。不過 Ella見依家樓市有升冇跌,真係有心買定層樓保值,又可以有個地方俾佢哋過二人世界。 Juan喺中環返工,又冇揸車,下下搭地鐵或者要 Ella車佢,真係好唔方便。為 咗就男友,所以買樓都會揀港島區。」知情者說。

放大圖片

睇樓當日,官恩娜駕駛住自己的 Fiat座駕,接載經紀四圍去,睇足個多小時,離開時她笑笑口,堅稱自己不是結婚,買樓亦是自己錢。不過睇佢一提男友就甜到漏,相信結婚都快喇!

你哋唔好寫我結婚喎!(真實對白)

政府早前出招增加買樓附加稅打擊樓市,不過成效麻麻。官恩娜唔係炒家,又係香港居民,唔驚要俾貴稅。上周三( 7日)下午 4時許,她在一男一女地產經紀陪同下,視察跑馬地藍塘道和大坑一帶的豪宅。

當日官恩娜身穿超短牛仔褲外披長針織外套,露出一雙白滑玉腿,其間大風一吹,不難見到她誘人股邊,前睇後睇都性感非常。睇樓期間,她非常留心經紀的講解,而她睇過的單位清一色是只有三、四層高的洋樓,單位面積全部過千呎,樓價亦全部過千萬。對於家底不錯,父親在大溪地從事珠寶生意的官恩娜來說,可說是濕濕碎。

專揀低密度樓

官恩娜所揀的屋苑是低密度,最高三、四層的大廈,貪其實用率高兼夥數少,私隱度較高。

放大圖片

跑馬地梅苑 1,600呎

叫價約 1,800萬

放大圖片

跑馬地金輝園 1,400呎

叫價約 1,700萬

放大圖片

大坑益群道 5號 1,300呎

叫價約 1,400萬

放大圖片

大坑頌月花園 1,200呎

叫價約 1,400萬

放大圖片

全家住上水

現時官恩娜與家人及男友以兩萬多元月租上水雞嶺村三層高全幢屋,閒時官恩娜最愛在天台曬太陽飲啤酒。圖片

放大圖片

男友逼港鐵

官恩娜男友 Juan本身冇車牌,現時在中環太子大廈的「卓健醫療體檢中心」執業。平時他上下班都搭港鐵,十分樸素。官恩娜為方便男友,才打算在港島區置業。《 FACE》圖片

官:用自己錢買樓

放大圖片

今年 8月,官恩娜才簽約華納, 9月即與陳柏宇、連詩雅等在九展搞演唱會,公司亦勒令她要將感情事盡量低調。《蘋果日報》圖片

在大坑睇樓途中,官恩娜發現本刊記者即尷尬傻笑,睇完樓出來才停低接受訪問。劈頭第一句是叫記者不要寫她就快結婚,不過說時忍不住甜笑,似乎並非心嗰句,「你 哋唔好寫我結婚喎!總之 100%唔係啦!(點解唔見男友同你一齊睇樓?)總之我唔係買樓結婚啦!我用自己錢買 㗎!唔關佢事,自住或者當係投資囉!(依家睇中邊個單位?)都係睇曬先決定啦!」官恩娜呢位女朋友,唔止出曬錢,仲唔使男友操心,真係抵錫!

大溪地富家女

大溪地出生的官恩娜,自小萬千寵愛,父親官有權在大溪地及大陸從事黑珍珠及翡翠等批發生意,在大陸更開設了多間貿易及珠寶公司,其中一間「恩娜珠寶」更以愛女的中文名命名,他亦曾任香港多間商會會長及幹事。

有指官恩娜 04年由模特兒轉型做歌手,推出首張唱片《 Original》,就得到老竇在背後出錢出力支持,因而得到頂級音樂人林夕、陳輝揚及黃貫中等人幫手製作。

近年官家部分的生意已交由官恩娜哥哥官仲銘打理,而她的伯父官煌則是物業公司老闆。官氏家族全是生意人,難怪官恩娜水頭充足,買千萬豪宅都冇手軟啦!

放大圖片

官恩娜與父親官有權感情要好,對於愛女的演藝事業,官父亦出過不少力。

放大圖片

官恩娜與哥哥十足餅印,其兄早年在娛圈發展過,不過最終決定幫屋企打理生意。《蘋果日報》圖片



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...