搜尋此網誌

2012年11月16日星期五

JJ VS高海寧互射導彈

JJ VS高海寧互射導彈




【今日我至掂】高Ling一句「保持好身材都系工作一部份」,絕對系敬業樂業,難怪渠系無線咁掂啦!

下周一是無線45周年台慶,全台女藝員都會悉心打扮,爭妍鬥麗,希望突圍而出成功搶鏡。無線兩大咪神高海寧和賈曉晨(JJ)日前為台慶試衫,兩女皆不吝嗇,穀胸大騷本錢,隔空先進行一場導彈胸戰。

高Ling鮮色當旺

無線咪神高海寧(高Ling)日前到中環為台慶試晚裝,她找來設計師為她度身訂做,高Ling表示:「因為我上圍較豐滿,腰又幼,所以通常都要訂做。」今年她刻意挑選較為搶眼的顏色,她笑言想營造開開心心的感覺,為了以靚靚姿態出現,近日已積極收身,她說:「保持好身材都算系工作一部份。」

JJ VS高海寧互射導彈■高Ling這襲價值近十萬,鑲了過百粒水晶的銀色長裙,完全凸顯了她的驕人上圍。

今次高Ling分別試穿上價值近十萬,鑲上過百粒水晶的銀色長裙及價值五萬的酒紅色低胸長裙,兩者充份凸顯其上圍,絕對令人有窒息感覺。她坦言鮮色十分旺自己:「上年我揀咗套桃紅色晚裝,嗰晚仲贏咗一萬蚊抽獎,所以好幸運,但系最後請食飯都請凸咗。」高Ling坦言性感有底線,家人亦沒有反對她行性感,最重要是靚及健康。

服裝及場地:AOLISHA by Kev Yiu

JJ VS高海寧互射導彈■JJ鍾情白色婚紗型晚裝,但她否認是想結婚。

JJ鍾情白色戰衣

賈曉晨近年在無線劇接劇,雖不是公司親生女,但為了台慶,日前亦往中環挑選出席台慶的戰衣,JJ對白色婚紗類的晚裝情有獨鍾,問是否與男友樊少皇感情穩定而憧憬結婚,她表示:「唔系,我只系對公主有情意結,由細到大都鍾意白色裙,之前都以為好想結婚,今次被迫公開戀情後,先知自己冇認真諗結婚,好似好遙遠咁,家都系以事業為重,其他嘢我唔諗住啦。」

JJ VS高海寧互射導彈■JJ自言並非無線親生女,所以沒有想過攞獎的事。

JJ雖然與男友感情穩定,但異地戀亦足以令她心掛掛,她說:「有乜都唔可以即刻得到安慰,大家都諗緊點解決呢個問題,可以見多啲。」

JJ近日將在台慶劇《名媛望族》出場,她形容角色在戲內是曇花一現,論到發揮,她始終喜歡《怒火街頭2》的錢心心一角,至於能否帶來獎項提名,JJ直言:「唔知道,我冇諗,我都唔系親生女。」



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...