搜尋此網誌

2012年11月16日星期五

[忽然1周]爆《最佳女主角》星級名單

芷珊同媽咪姐講,做完《女主角》之後,仲會添食做多一輯《男主角》,媽咪姐大貪,唔知幾時先有發哥同星爺呢呵!


媽咪姐

爆《最佳女主角》星級名單

2012年11月16日

黎芷珊主持嘅清談節目《最佳男主角》叫好叫座,最高收視有成 26點。無綫就梗係乘勢添食搞個《最佳女主角》。

放大圖片

憑《最佳男主角》響朵的黎芷珊,以往在節目巡禮中,只負責攞咪問其他藝人,不過升呢後,上個禮拜六( 10日)終於有機會著靚靚行紅地氈。

上周四( 8日),芷珊姐姐喺無綫節目巡禮時就靜雞雞同媽咪姐講,有六位女星已落實受訪,名單包括劉嘉玲、舒淇、楊千嬅、鄭秀文、鄭裕玲同葉德嫻。另外,佢仲話聯絡緊林青霞、張曼玉、章子怡、湯唯同蕭芳芳等。不過當中亦遇到啲難題。芷珊姐姐話:「好似蕭芳芳咁,佢唔可以坐太耐做訪問,好難一問一答式去傾,要解決技術問題。」老實講,媽咪姐好想見到青霞姐姐同芳芳姐姐上電視做訪問囉,芷珊你真係要加多幾錢牙力呀!

應承受訪

放大圖片

劉嘉玲

放大圖片

葉德嫻

放大圖片

楊千嬅

放大圖片

鄭秀文

放大圖片

鄭裕玲

待覆

放大圖片

張曼玉

放大圖片

章子怡

放大圖片

蕭芳芳

放大圖片

林青霞



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...