搜尋此網誌

2012年11月16日星期五

[忽然1周]GaGa冰鎮椰子胸

百變天後曬個太陽啫,都要包頭巾,又用椰子壓胸。望真啲,佢個雙下巴同黑眼圈都幾嚇人!難怪要搵椰青分散 <br><br>嚇注意力。


出外埠

GaGa冰鎮椰子胸

2012年11月16日

正進行巡迴演唱嘅 Lady GaGa,上周趁萬聖節稍事休息,今周已馬不停蹄出發去巴西里約熱內盧表演。

之但係,未表演先 relax!上周三( 7日)佢喺酒店露台曬太陽,呷一啖椰青,除埋個 bikini top,爽呀!享受完一輪, Ga Ga準備返房休息。點知佢懶得著番衫,右手執住條小毛巾,左手就拎住個椰青,求其遮住兩點就算,無疑係「唔理好醜,但求就手」咗啲,不過有創意喎!媽咪姐就好 buy嘞。

放大圖片

新鮮「椰子奶」,包你翻尋味!

(設計對白)

放大圖片

肥腩

GaGa呢期時肥時瘦,呢日見佢凸曬腩,個躉亦橫向發展,又要 call定健身教練咯!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...