搜尋此網誌

2012年11月16日星期五

[忽然1周]錢嘉樂婚前 hea爆 大肚盈盈做阿四

情深對望 <br><br>周二( 13日),一對新人在海洋公園亞洲動物天地內簽字註冊結婚,其間盈盈與嘉樂不時情深對望。事後,湯盈盈主動同傳媒透露:「見佢(錢嘉樂)好正經,眼神好電人。」咁痹嘅說話,不如返屋企先講啦!


大封面

錢嘉樂婚前 hea爆 大肚盈盈做阿四

2012年11月16日

踏入 11月,娛樂圈喜事停不了。繼霍啟剛在光棍節( 11月 11日)娶得郭晶晶後,周二( 13日),輪到 47歲的錢嘉樂和 37歲的湯盈盈,在海洋公園熊貓女「盈盈」見證下,註冊簽字結婚,可喜可賀。

拍拖 5年,湯盈盈任勞任怨,如今守得雲開成為錢太,實在得來不易。本刊連日追訪孭住 5個月巨肚的湯盈盈,發現她除獨自到機場接親戚外,亦多次頻撲睇樓,趕於 BB出世前入夥。註冊簽字當日,她更單拖揸車攞禮服回寶馬山花園娘家,新郎全程唔見影。今次箍得嘉樂歸,盈盈可謂苦盡甘來。


自從 8月宣布大肚後,湯盈盈為婚禮籌備忙個不停。雖然有好姊妹梁靖琪( Toby)拍心口負責搵婚紗禮服、禮餅贊助、安排酒席等,但佗住蛇 B的湯盈盈仍親力親為,務求讓婚禮做得盡善盡美。

放大圖片

甜蜜一吻

簽字後,湯盈盈和錢嘉樂正式成為夫妻。在現場親友和國寶「盈盈」見證下,兩人咀足 30秒,其間女方更感動得眼紅紅。

放大圖片

13/11晨早攞禮服

大婚當日,早上 9時,本刊發現盈盈獨自揸車返回娘家的寶馬山花園寓所。落車時,她手執觀奇洋服紙袋急步上樓。冇老公陪,又冇姊妹傍實,盈盈這位大肚新娘晨咁早就要咁勞碌。

放大圖片

嘉樂嘆慢版

老婆仔晨早騰出騰入,不過新郎哥就要到 11時半才現身,落樓見記者時更風騷向傳媒派餅卡,十分「他條」。

放大圖片

10/11趕赴機場

上周六( 10日),湯盈盈獨自揸車到機場,接載由加拿大返港的親戚。到達機場後,湯盈盈頻頻傾電話,待接了親友機後,一行人便由盈盈揸車帶路往酒店安頓。

註冊日攞禮服

周二( 13日)當日,是盈盈樂樂大婚之日,但早上 9時,本刊發現一身便服的湯盈盈離奇地獨自駕著 Benz座駕,返回北角寶馬山花園寓所,明顯她一早已外出。落車時,她身邊沒有助手之餘,挺住大肚的她更拿著一個「觀奇洋服」紙袋急步上樓,估計是新郎或湯父的禮服。

大肚盈盈冇人陪,相反一臉風騷的錢嘉樂,約兩小時後,才施施然步出西貢匡湖居寓所,乘坐已布置好的花車,由四架花車開路,浩浩蕩蕩由匡湖居出發,直往湯盈盈的寓所,會合好老婆,再齊齊出發到海洋公園舉行註冊儀式。

新娘子不單止在結婚當日要四圍撲,由於她大部分親戚都在加拿大居住,近日她亦不時出入機場,接送他們到酒店住宿。知情者透露:「盈盈親戚好少嚟香港,佢好緊張,大住個肚都堅持要去機場接佢哋,但次次嘉樂仔都唔見人,要大肚婆騰出騰入,我哋班姊妹都戥盈盈擔心。」

放大圖片

10/10頻撲睇樓

曾被拍得睇西半山貴樓的湯盈盈,在雙十節當日,單拖與地產經紀轉睇九龍區豪宅。雖然錢嘉樂講明買樓 budget係千五萬左右,但盈盈所睇的樓全部唔過呢個數,可見盈盈有心慳老公仔荷包。

放大圖片

長沙灣爾登豪庭

市值$910萬

放大圖片

九龍塘碧麗閣

市值$850萬

放大圖片

何文田帝庭園

市值$1,450萬

名校區睇樓

錢嘉樂對婚禮籌備事宜咁 hea,其實他近日正為劉德華投資的新戲《風暴》做武指,落力搵奶粉錢,湯盈盈要獨自籌備婚禮都無可厚非。本刊早於一個月前開始追訪盈盈,發現她還要抽時間到港九新界睇樓,揀選合適的安樂窩,但錢嘉樂一樣冇蒲過頭。

當日( 10月 10日),她與地產經紀一口氣睇勻大埔道赫德傑山、爾登豪庭、九龍塘碧麗閣和何文田帝景園等千五萬以上豪宅。據其好友透露:「盈盈覺得依家有咗小朋友,住市區會較方便,佢揀九龍塘同何文田啲屋,無非為 BB讀書鋪路。」

放大圖片

曬兩卡戒

盈盈樂樂在 6層高熊貓 cupcake蛋糕上影合照,其間湯盈盈還大曬婚戒及價值 25萬的兩卡訂婚戒指。

放大圖片

賓客斬半

有報道指由於海洋公園只安排半個場館給兩位新人註冊,因此只可容納 50人,一對新人惟有邀請較親的親戚及圈中的兄弟姊妹團出席。

放大圖片

盈盈興奮

雖然「盈盈」唔俾面,不過湯盈盈不介意,還對「盈盈」的純真一面相當好奇,反而姊妹鍾麗淇睇到 O曬嘴。

放大圖片

「盈盈」唔生性

熊貓女「盈盈」的椅上擺放有數個刻有囍字的大南瓜。不過她唔領情,嫌阻碇撥咗兩個大南瓜落地。之後她更大模斯樣碌來碌去及食竹。

國寶唔領情

有別於其他藝人低調完婚,今次盈盈樂樂的婚禮與眾同樂,破天荒在海洋公園亞洲動物天地註冊簽字,由 7歲熊貓女「盈盈」在欄內全程見證。

周二( 13日)中午約一時,一對新人的親戚及兄弟姊妹等約 50人,魚貫由側門進入展館,之後輪到換上婚紗的湯盈盈,與身穿禮服的錢嘉樂壓軸進場。婚禮進行時,職員只封閉「盈盈」的半個「寓所」供一對新人註冊,其他遊人仍可由另一邊隔住玻璃觀看整個過程。其間唔少人爭相高舉相機拍照,更有內地遊客高叫:「盈盈好幸福!」

現場所見,職員將數個刻了囍字的大南瓜放在國寶「盈盈」的木椅上。不過調皮「盈盈」卻未領情,在儀式進行時,竟然一手將兩個大南瓜掃落地,然後一屁股「得」在大石上,自顧自吃竹葉。所謂見證,明顯只為搞搞綽頭而已。

熊貓二缺一錢母埋怨

據知海洋公園原定安排兩隻熊貓「盈盈」、「樂樂」為湯盈盈及錢嘉樂作見證,寓意一雙一對,最後卻僅安排熊貓女「盈盈」單拖上陣,意頭麻麻。不過,一對新人坦言百無禁忌,湯盈盈亦甜爆表示:「我有呢個樂樂已經好開心。」

放大圖片

湯母:我哋 ok,百無禁忌。(真實對白)

對於見證熊貓二缺一,湯盈盈母親表示:「兩隻熊貓唔可以一齊都冇辦法,我哋 ok嘅,百無禁忌。」

放大圖片

錢母:有啲失望。(真實對白)

錢父

湯母在加拿大長住,思想西化。不過錢嘉樂母親較傳統,她透露:「有啲失望,但好難預料嘅!」

放大圖片

錢姊

錢嘉樂大家姐 Cecilia對只得一隻大熊貓現身同樣感失望。不過當問到對弟婦睇法時,她卻讚不絕口:「 Angela好乖㗎,我哋之前見過一次,今日係第二次,佢俾我印象好好。」

反而錢嘉樂的家姐 Cecilia及其母,對於只有單丁一隻熊貓卻甚有微言。 Cecilia向本刊說:「我都有問過公園職員,不過得『盈盈』一隻係失望嘅!」而錢母亦說:「有啲失望,始終喜慶事,但呢啲嘢好難預料嘅!」

放大圖片

香香會請,珊珊就唔方便啦!(真實對白)

由於註冊當日一切從簡,因此一對新人所穿的禮服較簡單,錢更踢住對價值$179的 Converse波鞋行禮,夠曬破格。

放大圖片

結婚前兩日,錢嘉樂依然忙於為劉華新戲做武術指導。老公話曬做正經事,盈盈想詐型都唔得啦!《蘋果日報》圖片

樂樂大細超

盈盈樂樂在海洋公園註冊成正式夫妻後,本周四( 15日)晚,兩人移師到尖沙嘴洲際酒店擺酒,婚宴搞手梁靖琪透露:「盈盈鍾意花,當日會場布置會以花為題,顏色以粉紅、白及紫色做主調,夠曬浪漫。」而菜單安排方面,湯盈盈表示:「我唔食翅嘅,所以菜單上唔會有翅,但有蟹同鮑魚。」

至於賓客名單,錢嘉樂明言:「電影嗰班我會請曬嚟, TVB嗰班就請代表囉,每個部門請啲,服裝間啲梳頭阿姐都有請㗎。咁梗係要搵靚仔靚女充撐場面,有啲合作咗幾次,高 Ling、 Gigi姐、汪阿姐都有請。(香香呢?)有叫,唔叫就會俾人話身有屎。(咁李珊珊呢?)呢個唔方便啦!始終都尷尬。」煲水女友唔怕請,請舊愛就變踩場,錢嘉樂又點會唔知!

放大圖片

in

錢嘉樂與岑麗香拍《巴不得媽媽》時傳出緋聞,錢大方表明會請香香飲,而女方亦透露已收囍帖及「一定到場」。

放大圖片

out

盈盈樂樂大婚當日早上,樂樂舊愛李珊珊生活依舊,也如常每天在微博上載照片。始終都過咗去咁多年,往事如煙;反而嘉樂怕尷尬。

婚禮開支 184萬

本周四( 15日),錢嘉樂和湯盈盈移師洲際酒店擺 56圍,每圍$17,988,加埋租借 ballroom及酒水,開支約 180萬,加上在海洋公園的註冊儀式及招待約 60位親友在大熊貓餐廳的午膳,約$45,000支出,整個婚禮總支出約 184萬。兩日加埋使近 200萬,樂樂又要努力搵銀囉!

海洋公園註冊支出 約 4.5萬

婚宴場地 約 55萬

酒席

( 17,988× 56圍+10%服務費) 約 110萬

酒水( 2,380× 56圍+10%服務費) 約 14.6萬

總支出約 184萬

無翅菜單

由於湯盈盈極力反對食翅,所以婚禮在宣揚無翅婚宴的洲際酒店舉行。據知菜單會以湯盈盈提及的蟹作主菜,另外還有佛跳牆、鮮鮑魚等九道名貴菜式。

放大圖片

囍宴餐單曝光



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...