搜尋此網誌

2012年11月16日星期五

[忽然1周]開棟篤笑終極搵錢 喬寶寶自爆衰十一

扮爆炸狗 <br><br>喬寶寶喺棟篤笑貫徹扮鬼扮馬風格,有不少搞鬼造型。 <br><br>今次一定爆!﹙設計對白﹚


娛聞樂

開棟篤笑終極搵錢 喬寶寶自爆衰十一

2012年11月16日

喬寶寶 11月尾殺入九展講三場棟篤笑,首次擔大旗不容有失。節目中不單寸盡近日社會現象,更將自己昔日在懲教署工作時十一樣烏龍事搬上舞台,自爆如何「衰十一」。就連扮嘢祖師爺盧海鵬亦被打動擔任其嘉賓,實行雙劍合璧。

喬寶寶四圍辣火頭,全因他希望趁在明年九月到英國坐移民監前,賺多點錢養妻活兒,因而開 show前仍密密搵真銀,但求搵得幾多得幾多!


放大圖片

盧海鵬擅長扮嘢,扮葉問(圖)大家見過,佢同喬寶寶合作講棟篤笑,絕對令人期待。

請得鬱盧海鵬助陣,當然唔係要鵬哥試咪咁簡單。喬寶寶話:「到時我同鵬哥會鬥嘴。(內容講乜?)冇定㗎,都係臨時爆肚!而黑妹係我另一場嘅嘉賓,不過我同佢唔會合唱,觀眾聽嚇佢把靚聲啦,我就會把握時間唞嚇!」臨近開 show前,喬寶寶仍繼續密密接登台 show,他說:「我會要求開 show前休息幾日,要閉關背稿,因為我唔識睇中文,要花多 啲時間去記稿。」

開 show前有壓力,但他的體重卻有增無減,他笑說:「有壓力我仲食多咗,呢排肥咗十磅!始終有得搵就要搵,三年後(指坐完移民監回港)都唔知變成點啦!」

喬寶寶在棟篤笑會將昔日在懲教署工作的笑料搬上舞台,內容為「衰十一」,包括「九門提督」、「夾菜」等十一件事。「『九門提督』 嗰次,我攞住九條鎖匙去倉 check犯,點知我攞錯 咗,卒之試勻曬所有鎖匙都開唔到門,搞到 啲犯大把時間收埋 啲牌九同啤牌。阿 sir就梗係鬧爆我啦, 啲犯見到我個烏龍樣,亦暗地裏笑到我面黃。

扮女主播

喬寶寶在棟篤笑中,會播出一段由他扮女主播的新聞片,同 TVB新主播利君雅(小圖)好似失散姊妹。

放大圖片

記得登入《忽周》網頁,睇下我為《忽周》讀者表演嘅棟篤笑!

放大圖片

乜咁似我?﹙設計對白﹚

扮市井

喬寶寶最叻扮 嘢,無論在電影或廣告,都有不少抵死得意的造型,他又多生活體驗,開 talk騷自然多話題。

放大圖片

《婚前試愛》

喬寶寶一身重金屬,仲戴埋耳環,甚有 MK感覺。加上一身性感胸毛,連娜姐都忍唔住望多佢幾眼。

放大圖片

《月滿軒尼詩》

在《月滿軒尼詩》,喬寶寶飾演茶餐廳侍應,一味掛住講電話,對靚女湯唯理都唔理。

放大圖片

喬寶寶亦曾化身「勃勃超人」,拯救一眾男士,喬寶寶果然老幼鹹宜。

爆懲教署內幕

「另外有一次我 喺 canteen派飯,有個犯同我講:『阿 sir,俾多兩條菜啦!』咁我諗住你要兩條咪兩條囉,我仲夾夠三條俾佢㖭。點知個犯人嫌少,以為我玩佢,仲話:『係咪玩 嘢呀!』咁我咪話:『玩你唔起呀?』之後大家梗係推開 啲碗碟開拖啦,好有《監獄風雲》 feel㗎!」

雖然他大爆懲教署秘聞,但一點也不擔心被「算帳」。「離開懲教署時係簽咗協議書,五年內唔可以講懲教署 嘅 嘢,咁依家都過咗五年啦,我都係將內幕戲劇化 啫。」

放大圖片

喬寶寶在《名媛望族》飾演馬國明手下,找尋朱晨麗妹妹小茹。

放大圖片

喬寶寶一向 talk得,朱咪咪開演唱會,都搵 咗黎耀祥同佢助陣。

擺陳志雲上 枱

除了懲教署,喬寶寶更連 TVB前高層陳志雲都擺上 枱。「有一幕講面試見工,係假設陳生走咗之後無人坐到佢個位,於是我咪去應徵囉,仲會開 啲好離譜 嘅入職條件,例如要香港小姐冠亞季軍做我 嘅秘書,又要遊艇同名車代步,都係搞笑。(驚唔驚陳生嬲 㗎?)都驚,不過佢都離開 咗 TVB,吹我唔脹啦!」

棟篤笑內更有談及人生四個步驟,即是生老病死,喬寶寶以四句總結他在香港的經歷:「生就冇牀位,死就冇靈位,都唔知香港係咩世界,總之就古古怪怪!」

年賺 300萬

喬寶寶密食當三番,不時到大陸登台,大小通吃,未計新搞的生意,已年賺三百萬。

最強老外

除 咗喬寶寶,娛樂圈一直有不少老外演員,包辦了高級警司、外籍富商等洋人角色,港劇至可以有咁多個角色可以叫 Mr. Robinson。

放大圖片

布偉傑《 4 in Love》

靠《同事三分親》中「阿一」彈起的布偉傑,單是今年就有十套劇有份演出,兩套台慶劇都見到佢。

放大圖片

河國榮《浮城》

早年河國榮幾乎獨霸了 TVB劇集的老外角色。近年他教授周潤發英語,閒來亦有在舞台劇及電影演出。

放大圖片

方保羅《算死草》

正職是影評人的方保羅,是星爺早年的愛將,在《逃學威龍 2》飾演警方高層,在《算死草》飾演法官。



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...