搜尋此網誌

2012年11月14日星期三

[FACE] 好胃口 操肥 10磅 雜食 森美 重口味

擒黑妹 <br><br>唔怕黑嘅森美,著住條底底力壓非洲裔對手,睇佢兩嚿胸肌脹蔔蔔,唔通想請人食波餅?


真面目

好胃口 操肥 10磅 雜食森美重口味

2012年11月14日

同方力申拍愛情片拍到厭的 Stephy,在新戲《等我愛你》與黃宗澤做鬥氣寃家,雖然劇情一定離唔開三幅被,起碼配搭夠新鮮。

靚仔靚女主力談情冇突破,反而配角森美夠曬搶。

為部戲增肥 10磅的森美,戲中飾演鹹濕大隻仔,專嗒「雙非」,唔係起雙飛玩 3P,而係要同非洲同菲律賓人肉搏!咁鬼重口味, Bosco都唔夠你爭啦!

放大圖片

森美最初睇中 Bosco表妹 Stephy,但好快知道自己熱愛黑色素,放棄 Stephy。

幾乎套套戲負責搞笑的森美,在今個月 22日上畫的《等我愛你》中,繼續醜化自己唧人笑。飾演 Bosco好友的森美,冇份同型男爭女,只獲導演分配一堆比魯芬更重口味的「雙非」女神。

冧賓賓

對住菲律賓裔中女,淫樣森美冧到瞇曬眼,右手仲貼到對方個身實一實,相當肉緊!有禮物收,森美仲風騷到撩人塊面珠添!

「雙非」殺手

劇情講森美極度麻甩,臨 瞓要玩吹氣公仔,平時又口花花撩女仔,更專揀皮膚黝黑的非洲及菲律賓女出手,唔黑唔食。

其中一場講森美同一名非洲黑妹跳上梳化埋牙肉搏,除了要騎上對方身上,又剝剩條孖煙囪騷肌。「我為 咗扮麻甩佬,專登增肥 10磅,你知啦,瘦蜢蜢唔夠猥瑣嘛!同埋我試過星期日去中環搵 啲菲傭傾偈,不過原來佢哋好多都唔識英文,不斷同我講菲律賓話,搞到雞同鴨講溝通唔到,淨係識拉住我影相!」

哨牙女神

做情聖威過 Bosco,原來森美同導演火火一早已在「森美小儀歌劇團」合作,相識超過 8年,打曬人情牌先執到支好籤,「導演安排 啲唔靚 嘅雙非人畀我,擺明益我啦!我同佢合作 咗 8年,知佢想要咩效果;除 咗雙非,另一個更惡頂、戲入面係我女神 嘅 Sita(陳僖儀),成日戴住副假牙就甩咁款,仲要我餵佢食燒賣,一路食副假牙又一路跌,幾樣衰呀!」

有賓賓陪玩,又有件豬扒做夢中情人,森美嫂肯定定過抬油唔驚老公出軌喎!

擒黑妹 <br><br>唔怕黑嘅森美,著住條底底力壓非洲裔對手,睇佢兩嚿胸肌脹蔔蔔,唔通想請人食波餅?

攬 Mary

妹妹仔鍾意攬毛公仔,但麻甩森美就鍾意吹氣公仔陪瞓,連隔籬 Bosco都搞到流曬鼻血!咁激,瞓唔瞓得著㗎?

玩車震

森美同 Bosco夾份搞雪糕車仔檔,不過森美掛住同賓賓啜嘴,仲搞喊想買雪糕嘅細路,畫面爆笑!

Bosco同表妹 Stephy日久生情,但 Bosco覺得自己草根冇前途,唔敢追 Stephy,成套戲去到尾先肯講「我愛你」三個字,娘啲喎!

肥仔轉肌

已經 38歲嘅森美,高峰期達 180磅,初入行時塊面圓過叮噹,一身肥肉見到都飽!自從 07年做了纖體公司代言人,森美就 keep住 fit爆身形,冇再翻脹。「我平日會踩單車、打泰拳同長跑,運動後會食 energy bar或者營養奶粉。本身肌肉太少 嘅人,減肥前要先做重量運動增強肌肉,肌肉比例較脂肪多會增加運動能力,新陳代謝亦會加速,修身成效自然明顯啦!」



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...