搜尋此網誌

2012年11月14日星期三

溫碧霞露背凸點任睇

video


溫碧霞露背凸點任睇

飛釘霞 釘死發福譚耀文

溫碧霞、陳偉霆(William)、詩雅等前晚到圓方出席《紮職》的首映禮,溫碧霞真空大露背凸點示人,為配合電影的大家姐角色大騷背部紋身。

陳偉霆以死吸客

溫碧霞自爆因久未演出港片而心情緊張:「老公都有嚟,仲請咗60個朋友到場支持,唔擔心老公見到戲中粗魯角色,因為同我平時好唔同,仲會有講粗口同好激嘅戲份,希望之後有內地版等我fans睇到。」

擔正的William坦言十分緊張,他說:「已睇過部戲,感覺良好,係睇唔慣自己死,唔鍾意我嘅人,可以入嚟睇,睇我死得幾痛快。」問到有否邀請女友蔡卓妍(阿Sa)撐場?他指這是男人戲,未知她有否興趣睇血腥戲,並再次強調介意與阿Sa情侶檔演出,怕大家的焦點放在兩人身上。

採訪:溫敏芝

攝影:陳慧安



【今日我至騷】溫碧霞前晚著大露背真空飛釘出席首映,仲大騷背部嘅紋身圖案,風騷入骨,難怪老公請咗60個朋友睇戲,點都要幫老婆造嚇勢!

上一則:趙世曾拒賀同志女 趙式芝11.22補擺喜酒

下一則:網民發起包圍亞視



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...