搜尋此網誌

2012年11月14日星期三

[FACE]何超蓮 感冒 超蓮 姐弟 夾攻

超蓮病到苦口苦面又要飲苦茶,仲要被家姐、細佬奚落,的確幾慘!


Web Spy

感冒超蓮姐弟夾攻

2012年11月14日

賭王三太索女千金何超蓮不幸患上大感冒,本來食嚇藥休息嚇冇乜特別,但係細佬猷啟、家姐何超雲同陳山聰竟然聯手蝦佢,真係冇陰功!

病咗幾日嘅超蓮病到呆呆 哋,細佬猷啟轉發 咗一篇漫畫畀佢,講個奀皮細路女成日激阿媽,猷啟仲好諷刺咁問:「是你嗎?」之後連超雲同陳山聰都夾攻超蓮,激到感冒超蓮 喺微博反問:「你們到底想怎樣啊?」超蓮講得 啱,奚落佢事小,踢爆佢蝦阿媽事大呀!

何超雲同男友陳山聰齊齊轉發網上漫畫「我不素一個好女兒」給超蓮,笑她不是一個好女兒,病了又要人照顧,本來得啖笑,但超蓮仍忍唔住反駁:「你們到底想怎樣啊?」



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...