搜尋此網誌

2012年11月14日星期三

[FACE] 要你記住我 陳僖儀




Beauty Hunt

要你記住我 陳僖儀

2012年11月14日

去年出道的陳僖儀 Sita,儲夠彈藥今年先出擊各新人獎。

其實她早於入行前,已唱過不少 demo,又是各商場表演的常客,日練夜唱令她成了本地少數唱得新人。

Sita唔只唱得,仲抵得諗,在新戲《等.我愛妳》飾演箍牙醜女同森美談情。

難得 Sita仲話:「造型都幾醜 㗎!不過我新人冇咩形象要顧,再核突 啲都冇所謂,最好有人記得我戲中咁醜。」

新人最緊要搏命。

25歲陳僖儀(原名陳皓儀),上年簽黃柏高 嘅太陽文化娛樂入行,同其他樂壇新人唔同, Sita有豐富唱歌和登台經驗。她說:「我讀 F.7嗰陣已經唱 demo,然後賣畀歌手。第一首成功賣出 嘅 demo就係泳兒 嘅〈你我她〉同〈黛玉笑了〉。慢慢開始有人搵我唱商場騷,朗豪坊、 apm都唱過,每次唱一 set(大約 45分鐘), 嗰陣糖兄妹都係同行,不過我唱星期三,佢哋唱星期五多。所以冇碰面。」

Sita試咪

Sita首次於卡拉 OK試音,唱完容祖兒的〈未知〉後, Paco即場卻沒有大讚。她說:「佢話我唱得 ok啦,又唔係話好勁!仲有好多空間進步喎。」估唔到一個月之後, Paco再叫佢到錄音室試音,「嗰晚都有讚我 ok喇!仲好快畀歌我唱,我算好彩,嚟緊月尾會再出新碟,希望有好成績,唔好令 Paco失望啦!」

profile

陳僖儀 Sita(原名陳皓儀)

年齡: 25歲

身高: 165cm

三圍: 32-23-34

學歷:城大專業英語傳意系畢業

最愛台劇:《醉後決定愛上你》

最愛電影:叮噹所有電影



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...