搜尋此網誌

2012年11月14日星期三

[FACE] 陳豪 淪陷 林峯 甩身

年年都係招呼完班客至入場睇片,今年流程倒轉,俾徐子珊繑住嘅林峯撐場撐到播完片,就去 咗趕下場。


FBI

陳豪淪陷 林峯甩身

2012年11月14日

一年一度,又係台慶曬冷三部曲嘅十一月。邊三部曲,咪就係節目巡禮、台慶夜同萬千星輝頒獎典禮囉。

上星期四( 8日),首部曲上演之夜, FBI第一時間入去電視城趁墟,係就係同年年一樣人頭湧湧囉,不過 啲卡士差咁遠 嘅?陳法拉、胡杏兒、吳卓羲飛 咗去英國拍《衝上雲霄 2》外景;鄭嘉穎人在強國拍電視劇《葉問》;雖然有林峯 chok住撐場,睇完節目巡禮又話要趕住去拍微電影,結果成個停車場咪剩番陳豪、馬國明同楊怡小貓三四隻俾全場廣告客戶圍囉。

係人都知節目巡禮唔係拍畀觀眾睇,係拍畀班廣告客戶拉廣告㗎嘛,所以年年到 咗呢晚,花旦小生都要變身男女公關招呼人客。人丁單薄, FBI睇住陳豪同馬明慘被大批女性客戶包圍,寸步難移、笑容僵硬,足足成個鐘原地踏步呀!

人 哋有求必應笑容又畀足,好心班貴客就知足 啲啦,仲 喺度大聲呼叫:「哎吔,林峯去 咗邊呀?影唔到林峯呀!」 𠵱家陳豪好差咩?

放大圖片

睇完巡禮片,班小生花旦冒住大雨出停車場招呼貴客,全場最受歡迎嘅陳豪俾班女客戶輪住圍,成個鐘都仲企 喺原地。

放大圖片

馬明上位

少 咗大班小生花旦撐場,輪到馬國明上位,受歡迎程度僅次陳豪。

2013必煲劇

《好心作怪》女版劉松仁

奇情懸疑時裝劇,周麗淇接棒做女版劉松仁,咀完黃宗澤再咀苗僑偉,肉緊過小醜鼻楊怡。

《巾幗梟雄 3》杏兒芳子

胡杏兒取代鄧萃雯,話就話全新角色同故事,但係睇見杏兒扮緊梅姐個川島芳子 look,就真係唔多開胃喇!

《情逆三世緣》加埋 100歲

息影三年的關詠荷復出夥拍老拍檔歐陽震華,不過 48歲荷姐加埋 52歲 Bobby剛好 100歲,會唔會老 咗 啲?

年年都係招呼完班客至入場睇片,今年流程倒轉,俾徐子珊繑住嘅林峯撐場撐到播完片,就去 咗趕下場。

《傳愛事務所》談情官司

力邀《男親女愛》監製徐正康回巢創作,陳豪、陳法拉同黎耀祥 喺法庭打打官司談談情。



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...