搜尋此網誌

2012年11月14日星期三

[FACE] 林子善 送$500「龍鳳冰室」 飲食券加親授沖 奶茶、炒蛋 秘技




《 FACE》送禮

林子善送$500「龍鳳冰室」飲食券加親授沖奶茶、炒蛋秘技

2012年11月14日

繼早前林一峰親送 Ukulele畀 fans,又即席 jam歌;今期《 FACE》送禮,亦有明星互動加料。 8月底喺港島大坑開設「龍鳳冰室」嘅林子善,開業以來日日爆場。今次益《 FACE》讀者,林子善除送出$500「龍鳳冰室」飲食券外(每張$50× 10),仲會親自教授炮製鎮店孖寶嘅秘技,即場示範煮出「龍鳳特餐」內嘅 5星級炒蛋和香滑奶茶,同讀者一齊玩煮飯仔!幸運讀者(名額 1個)仲可以帶同多 1位朋友齊齊又食又玩㗎!

快啲登入本刊 Facebook及《 FACE》 UStar fanpage like和分享連結( Share),或用手機嘟上面的 QR code,仲要 keep埋今期封面先可以參加㗎!答啱問題贏星級禮物和戲票。

放大圖片

5星級炒蛋

放大圖片

香滑奶茶

送《巴黎戀愛寫真》優先場

日本大導演岩井俊二與天後級女優中山美穗自經典作品《情書》後再度攜手,譜出新戀愛故事《巴黎戀愛寫真》,將於 11月 29日上映。

攝影師八神千(向井理飾)與妹妹到法國旅遊,豈料到達巴黎後妹妹卻撇下他去找男友。八神千人生路不熟,在巴黎街頭迷路,遇上在巴黎居住的自由女作家河原葵(中山美穗飾)。二人在充滿浪漫氣息的巴黎相互吸引,雖然只相處了數天,但八神千發現葵內心深處,竟藏著不可磨滅的瘡疤!一段瞬間閃現的異地情緣,可否衝破障礙,得到完美結局?

現送出《巴黎戀愛寫真》優先場 30張,名額共 15個。

優先場日期: 11月 27日

時間: 9:30pm

地點: MCL康怡戲院

數量: 30張

送《怪談電影—撩鬼》換票證 x20

《怪談》原班人馬將帶你進入最驚嚇的靈異新境界!攝製隊搵命博將觀眾從未目睹的靈異猛料破禁大曬冷,靈體、屍體及裸體樣樣齊,全新攝製激爆內容挑戰三級尺度。千億遺產風水專家證人司徒法正更親自率領攝製隊闖入東南亞各死亡禁地。出位踩界的「搵鬼」行程極度震撼,既有女主持 Rachel夜探停屍間向屍體喪噴陽氣引發中邪疑雲……(上映日期未定)。

現送出《怪談電影—撩鬼》換票證 20張,名額共 10個。

Facebook Face U Star

http://www.facebook.com/faceustarhk

嘟入 Facebook即 like,答啱問題贏獎品!

http://www.facebook.com/facemaghk



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...