搜尋此網誌

2012年11月14日星期三

[FACE]睇錢份上 $500 人情港女 真面目 日使$73 慳到盡




真面目

睇錢份上 $500人情港女真面目 日使$73慳到盡

2012年11月14日

「畀 500蚊人情就不要來」成為上週城中話題,一名準備於年底結婚的港女在 facebook回覆「貧友」時說,在五星級酒店食自助餐擺酒人情起碼八嚿,只畀$500,絕交都似!

留言一出即引發激烈討論,港女遭網友狂插貪錢兼勢利外,更隨即瘋狂起底,連港女的舊男友照亦一併抄出,甚至有人冒認港女於高登討論區留言稱要控告網友。本刊發現原來$500人情港女極為慳家,返放工船車加埋開餐都只係盛惠$73。週一放工時更向本刊擰頭澄清沒有留言告高登仔!網友放人一馬啦!

出事留言

上週一( 5日), 500港女的留言在網上瘋傳,事隔一週網友仍樂此不疲討論,高登已開到 22帖,超過 2萬留言。

500蚊港女事件聲討一週後,港女除極速刪掉 facebook戶口外,亦沒有再發表任何言論,反而她的未婚夫則出面在高登和報章為她護航,力證未婚妻非貪錢女人。

全程口罩

變成網友公敵, 500港女返工出街都怕俾人認出,無論返工定行街都戴住口罩,除咗食飯之外真係好難見到佢真面目。成為網絡紅人後, 500港女身心受壓,就算戴住口罩仍難掩倦容。

雖然 500港女被網友指貪錢,但本刊發現她原來是慳妹一名。她平時衣著甚為樸素,少見跟同事外出用膳,放工後港女更甚少出動 shopping,反而直接過海等未婚夫放工,即使拍拖亦沒有外出用膳,寧願買麥當勞回家開餐,粗略計算 500港女一日使費(車、船交通費及一餐外賣)只用了$73,認真節儉。

情深拖實

500港女收工後直接去搵未婚夫, 2人行街時全程拖實,大婚在即分外溫馨!

麥記外賣

行完街, 2人便到附近的麥記買晚餐,不過佢哋只係買咗一份套餐,又慳又可婚前減肥,一舉兩得。

坐船返家

連晚餐都買埋, 2人到碼頭上船返家,不過未婚夫就因為講緊電話而冇拖住未婚妻。

擰頭否認告高登

網上有自稱 500港女的網友留言聲言要控告高登仔,但週一( 12日),她卻擰頭否認其事,再問到她是否需要平反時,她禮貌回應:「多謝關心!唔使喇!」

「多謝關心」

明明係待嫁幸福少女,忽然變新聞人物,港女自然備受壓力,但難得 500港女 EQ甚高,如常開工。

本週一( 12日)本刊欲親身訪問 500港女,問到她遭網友圍插一事時,她只平靜回應:「唔好意思,我唔答㗎啦!」問及早前從疑似 500港女 facebook流出的反高登仔留言時, 500港女只擰頭否認有做過,其後扮傾電話,再沒理會記者提問。至收工時,本刊再問她是否需要平反時,港女說:「多謝關心!唔使喇!」 500港女都笠曬水,網民係時候收手喇!

未婚夫做保鏢

眼見未婚妻俾網友圍攻,未婚夫亦於上週一( 5日)公開留言,力撐未婚妻為人,更稱網上流言全屬虛構。加上未婚夫每日管送返屋企,保護未婚妻程度有如保鏢。

五點聲明

受網民言語攻擊, 500港女當然唔好受,未婚夫則代妻向公眾道歉之餘,更不忘列出 5點撐愛妻。

1.無中生有

2.飽受騷擾

3.持家有道

4.求饒放生

5.婚期不改

人情好難計

500港女事件熱爆全城,但男方堅持會如期擺酒,一於懶理聲稱會踩場贈興的高登仔;而娛樂圈唔少新婚或已婚夫婦對於此事各有唔同見解, Toby梁靖琪仲話港女未必錯曬添!

錢嘉樂 開心要緊

錢嘉樂本月 13日大婚,嘉樂仔就話:「每個人都有唔同諗法,要揀自己負擔得起嘅地方擺,不過最緊要開心。」

梁靖琪 計過數先

Toby梁靖琪做 wedding planner,當然對酒席價錢好清楚, Toby表示:「我做呢行實知價錢啦,我去飲都會計番圍酒幾錢再做人情,佢( 500港女)處理得唔好啫!」

呂慧儀 唔知禮金

長腳蟹呂慧儀話 500港女有言論自由,佢回應時說:「擺酒都係請朋友食餐飯,幾多錢冇所謂嘅,而且禮金我都唔知有幾多㗎!」



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...