搜尋此網誌

2012年11月14日星期三

[FACE] 會展 搞霸道 婚禮 郭晶晶 全晚 護肚

霍家有頭有面,霍啟剛與「國寶」郭晶晶的婚禮豪擲 3,000萬,連搞三日「世紀婚禮」,其中喺南沙當晚更放埋煙花。看似奢華,但其實比起以往的豪門婚禮,如李家誠、許晉亨、甚至父母霍震霆、朱玲玲 34年前的婚禮,已算「節儉」。


FBI

會展搞霸道婚禮 郭晶晶全晚護肚

2012年11月14日

一連 3日嘅「一生一世婚禮」終於圓滿結束。晶晶同剛剛先喺沙宣道霍家大宅行禮,翌日週六( 10日)又要去南沙豪放百萬煙花,去到週日( 11日)就殺入會展筵開 150席,招待官商名人。世紀婚宴重點唔係有幾豪華同使咗幾多錢,而係準「霍太」郭晶晶去到邊,都有意無意用手掩肚,「孕味」超濃。週日晚宴上,霍震霆喺台上致詞時都笑笑口:「我等到流曬口水,希望佢哋兩個快啲開枝散葉,生多啲小朋友!」

放大圖片

誇張封街

週日( 11日)勁多限制,連會展門外嘅公眾地方亦唔准傳媒採訪,搞到 FBI嘅行家要報警(箭嘴)求助。

富二代娶國寶,世紀婚宴似足童話,但週日( 11日)喺會展嘅婚宴場外就發生了一段小插曲,當日保安嚴密,婚宴現場嘅 3樓全部封鎖,各電梯亦有保安把守,而為讓路舉行霍家嘅婚宴,會展中心嘅展覽全部要撤出,就連會展場外嘅博覽道都封埋唔畀途人過路;甚至有記者投訴行步路都受阻冇碇企!週一( 12日) FBI都打過畀警察公共關係科、婚宴嘅公關公司及會展等有關部門了解,點知各部門都似十足 𠵱家啲高官咁,淨係識卸膊,一係答唔清楚、一係就冇回覆。大律師黃國桐就話:「法律上要向有關環頭警處申請,不過宴會屬私人性質,咁樣封路而造成公眾不便,其實都算擾民及濫權!」

連環護肚

三場婚禮,晶晶的造型都以清麗脫俗為主,禮服不是藍色便是白色,每次出場見傳媒著住 4吋高踭鞋的晶晶都步履緩慢,企定影相時,例必一手挽著老公啟剛、一手卻一直輕護肚子,似係「雙喜臨門」喎!

李雲迪(圈圖) 04年已與晶晶相識,又同啟剛係好兄弟,剛晶結婚,身為「鋼琴王子」的李雲迪亦為當晚表演嘉賓,即場彈奏一曲貝多芬的〈月光〉做賀禮。

兩位師姐伏明霞與郭晶晶都分別上岸嫁入豪門,師妹吳敏霞(左一)會否步師姐後塵,雖然 𠵱家未有人知,但據知做晶晶伴娘嘅佢,當日同啟剛細佬兼伴郎霍啟山(右一)已經互相「抄牌」,交換電話。



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...