搜尋此網誌

2012年11月14日星期三

[FACE]張敬軒 關智斌 軒仔 斌女 巴黎 炒 大鑊

軒仔曾經接受有線娛樂新聞台訪問,話經常同關智斌父母見面兼食飯,更有諗過同對方夾份投資生意,深得小斌女父母歡心。


FBI

軒仔斌女巴黎炒大鑊

2012年11月14日

張敬軒同關智斌已經係圈中公開嘅「一對」,原來佢哋前排去 咗法國拍拖。 FBI收到風,本來軒仔想去冰島,但小斌女就死都要去巴黎,結果係軒仔「就」斌女,點知去到浪漫之都,小斌女又話驚被香港人認出佢哋,行埋啲都驚,結果想行去景點羅浮宮參觀中途就嘈起上嚟,搞到軒仔要自己一個食飯,仲要 喺 instagram呻,不過軒仔就死都唔肯認同小斌女一齊去,仲詐傻叫 FBI問番小斌女添囉!原來唔係淨係港女麻煩,港「男」一樣麻煩。

放大圖片

食自己

2星期前,軒仔同關智斌去 咗巴黎旅行,點知未去到羅浮宮就鬧交。軒仔當晚於 instagram上載一張餐廳相,話:「自己一個人喺酒店食飯,講完。」睇得出軒仔火燒心。

放大圖片

扮喺英國

同樣係 2星期前,關智斌都喺 instagram上載一張有英國旗 嘅可樂相,不過俾人踢爆鑵上一面寫 嘅係法文,即係人在法國,咗!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...