搜尋此網誌

2012年11月14日星期三

[FACE] 提防小三 禁女埋身 馬德鐘 老婆 盯實 佘詩曼

孤獨返歸 <br><br>時近十一點,阿佘打頭陣離開南華會,到場時仲有周家怡陪,走就剩番一個人。


真面目

提防小三 禁女埋身 馬德鐘老婆盯實佘詩曼

2012年11月14日

姣「佘」遇上脂粉「鐘」。次次合作緋聞走唔甩, 06年一套《鳳凰四重奏》仲搞到馬太張筱蘭帶仔出走法國,差 啲搞散頭家。咪以為佘詩曼北上發展、馬德鐘繼橫店狼玩陳嘉桓後,修心養性,兩位就無機會再碰頭。

上週六( 10日),無 綫金牌監製潘嘉德 61歲大壽,令呢對緋聞久別重逢。以馬神厚過電話簿嘅緋聞歷史,馬太當晚帶埋阿仔殺上生日會監場盯實姣佘,睇少眼都唔得!

人仔價更高,又有魔童王維基銀彈撬人開劇,呢兩年搞到無 綫台前幕後掀起離巢潮。上週六( 10日),潘嘉德賀牛一 喺南華會搞燒烤 P,服務無 綫 38年又係金牌監製德高望重,新寵舊將小生花旦齊齊到賀,搞到南華會頂樓酒吧十足 TVB舊生聚會。

姊妹伶仃

據悉,馬德鐘群埋高層監製堆,佘詩曼就全晚留守幕後同二打六圈子,身邊唯一叫得出名嘅,得佢好姊妹周家怡。

笠帽遮醜

見到記者拍照,素顏尷尬傻笑嘅阿佘 嗱 嗱聲笠上冷帽,跳上的士。

佘馬一窩

離巢一年,佘詩曼連拍兩部內地劇《建元風雲》和《嫁入豪門》後,即宣布放自己一個悠長假期,足足兩個多月留港休養約朋友聚會,順理成章出席德哥派對。

至於一樣主力北上發展的馬德鐘,亦難得在港,據場內人士透露,緋聞男女久別重逢,竟然全晚 3個多鐘零交流。「其實個頂樓酒吧唔係好大,要見就梗係見到啦!不過馬德鐘帶埋老婆同阿仔 嚟,成晚黐住 啲監製高層同有家室嘅同事,阿佘就坐埋好姊妹周家怡,再加幾個二打六 嗰邊自己燒。兩個好似夾埋一樣唔多離座,咁就成功避開見面打招呼,唔使咁尷尬囉!」

孤獨返歸 <br><br>時近十一點,阿佘打頭陣離開南華會,到場時仲有周家怡陪,走就剩番一個人。

咀出火

04年傳過緋聞, 06年馬神同阿佘合拍《鳳凰四重奏》,一人分飾四角又攬又咀談足四段情,有傳聞指 2人戲假情真更不時徹夜狂歡,搞到馬神婚姻現危機。

無癮獨歸

其實結婚 19年,馬神正印張筱蘭本來絕非跟得夫人,直至 06年婚姻亮紅燈再復合後,才突然恩愛出雙入對。

去年馬神北上發展,與陳浩民鬧出調戲陳嘉桓醜聞, 2人「恩愛」程度再度升級,無論拍劇探班定商業活動,一概見到馬太身影。

有太座全程人盯人,據悉,阿佘成晚無得同「老相識」聚舊,與其他同事互動亦顯得毫不熱心,成晚黐住好姊妹周家怡自「燒」其樂醫飽肚後,便早馬神一步孤單打的返歸。舊愛又好、老死都好,一個二個結曬婚做埋爸媽, 37歲阿佘幾時先至唔使一個人返歸呢?

馬太勝利笑容

阿佘走後約半粒鐘,派對散 band,馬德鐘一家三口才離場,盯人政策成功嘅馬太,登上保母車時露出滿意笑容。

個個離場時都好清醒,唯獨香香要宋熙年傍住行,仲面紅紅添。

孤獨返歸 <br><br>時近十一點,阿佘打頭陣離開南華會,到場時仲有周家怡陪,走就剩番一個人。

香香處女醉酒

放大圖片

德哥大壽百多人到賀,不過大合照只見阿佘,唔見馬氏伉儷。

德哥生日,台前幕後齊慶賀。除 咗阿佘、馬神、高層梁家樹、芭姐伉儷外,仲有好多上位藝人出席。記者發現玩到散 band, 12點幾才盡興嘅岑麗香,離開時面紅紅行路又唔多穩陣,十足飲醉酒一樣。不過疑似係無綫 4大處女之一嘅香香公主搵咗宋熙年扶住行,仲結伴打的回家,咁就穩陣啦。

大隻謙讓位

放大圖片

09年開始,逢潘嘉德生日,謙謙就傍到實係鐵膽。

唔只今年,潘嘉德其實年年生日都鍾意熱鬧,場地年年都係南華會頂樓,仲年年都係燒 嘢食添。雖然年年到賀嘅花旦小生個個都係潘嘉德愛將,不過論最得德哥歡心、次次最埋身陪足全場嘅,就絕非大隻謙羅仲謙莫屬。

今年謙謙飛 咗去英國拍攝《衝上雲霄 2》外景,「寵幸」寶座即時有人頂上。據悉,當晚德哥酒來飲盛飯來張口,全晚有人去到邊陪到邊,腸仔雞翼專人燒好送到嘴邊,接棒謙謙 嘅,咪就係做過醫生、 09年參選港男、同樣有副好胸肌嘅 31歲郭田葰,一樣有份拍德哥監製捧紅謙謙 嘅《 On call 36小時》。

玩到完場

做過醫生嘅郭田葰相當識做,全晚服侍德哥週到,仲玩到最後先走。

放大圖片

’09港男《 On Call》醫生



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...