搜尋此網誌

2012年11月14日星期三

[FACE] 何韻詩 站出來 同居 貝沙灣 何詩 出櫃 畀台妹 名分

我係同志!(真實對白)《蘋果日報》圖片


真面目

站出來 同居貝沙灣 何詩出櫃畀台妹名分

2012年11月14日

何韻詩勇敢承認同志身份,愛得光明磊落,贏得全民漂亮掌聲之餘,與緋聞女友台灣演員鄧九雲的關係亦愈見浮面。

據知何韻詩「出櫃」除為了爭取平權之外,亦因為一直以來同鄧九雲的戀情偷偷摸摸,就算同居貝沙灣亦不敢公開,所以趁今次「出櫃」給女友一個名份,隨時繼趙式芝後,又一對同性結婚的公眾人物。


何韻詩上週六( 10日)首次參加同志大遊行,在 4千人的掌聲中勇敢大聲疾呼:「我好驕傲講一聲:我係同志!」更表示多年前已想公開性取向,積壓在內心的情緒終於因為社會對同志的歧視和打壓而要打破沉默。

12/11給父母公開信

何韻詩公開同志身份後,在微博發表聲明補充:「現在的我,不再只是代表自己,而是站前了一步,為我們這一群人,為社會的進步去發聲。」在週一更發表了一封給父母的公開信。

何韻詩吹雞叫好友壯膽,可是好友包括容祖兒都身處外地,只得 Wyman(左一)及徐濠縈(左二)能夠抽空齊齊遊行。

台妹鄧九雲

今年 2月何韻詩與台女鄧九雲合演舞台劇《賈寶玉》傳出緋聞,鄧九雲更不避嫌在微博放上與何韻詩合照。

放大圖片

何韻詩今年 6月到廣州開個唱,鄧九雲愛相隨,之後又被影到 2人在中環行街,但當時阿詩仍顯得避忌。圖片

我係同志!(真實對白)《蘋果日報》圖片

女友力撐

繼黃耀明後又一位歌星出櫃,無疑為弱勢社群打了強心針,而同樣感到喜悅的必定是她的同性女友、台灣演員鄧九雲。 2人因合演舞台劇《賈寶玉》而撻 著,據知 2人已同居貝沙灣;何詩出櫃後鄧九雲亦在微博留言「 With love, to a better world」力撐。

據何詩身邊人透露:「阿詩同鄧九雲感情好好,拍拖唔想再偷偷摸摸,想畀番個名份女友,公開戀情 嘅第一步就係要公開同志身份,咁 啱反歧視條例議案被推翻,又得到黃耀明鼓勵,佢咪 come out囉!」

放大圖片

有傳 2人同住貝沙灣,曾被發現一同在屋苑樓下超市購物。

放大圖片

上週六( 10日)何韻詩一早 call定好友來壯膽, Wyman、盧凱彤、徐濠縈等沿路傍住阿詩遊行,她出櫃後行落台即除墨鏡,好友上前擁抱支持。

放大圖片

何韻詩遊行前一日致電通知何爸爸,何爸爸一口贊成她出櫃,當日父母更親身到現場撐囡囡。

Fiona君如冇到

放大圖片

Wyman承認是何韻詩吹雞,他才首次參加同志大遊行:「佢都有叫吳君如、薛凱琪,但佢 哋 喺外國 嚟唔到 啫。」《蘋果日報》圖片

不過同志大遊行當日,何詩仍未敢叫鄧九雲現身,於是吹雞叫一眾好友來壯膽,包括前緋聞女友容祖兒、薛凱琪同吳君如等,但來到的只得徐濠縈和 Wyman。

知情者說:「阿詩出櫃前有通知 Joey,但 Joey要同劉浩龍去韓國 嚟唔到。阿詩對記者講 Joey贊成佢 come out,其實 Joey只係叫佢不如諗清楚先,但阿詩已經諗得好清楚。」

何韻詩上週六( 10日)出櫃後不想談感情事,只回應說:「因為呢排發生好多唔公平 嘅事,之前覺得冇必要交代(性取向),有 啲事就係要咁樣至企出 嚟。我個人睇落好反叛,其實我好在意影響其他人;家家人、公司 嘅包袱都冇 咗,佢 哋只會無限 嘅支持。」何詩放膽愛啦!

祖兒浩龍甜蜜外遊

放大圖片

舊愛容祖兒與劉浩龍拍拖遊韓國未能到場撐何韻詩,但據知 Joey不贊成對方公開同志取向。

放大圖片

祖兒同劉浩龍外遊有 跡可尋,上月本刊就影到劉浩龍逛書店買了 3本京版神旅遊書。

未必個個認

何韻詩繼黃耀明後勇敢出櫃,市民 like爆,不過仲有唔少性取向成疑的藝人如張敬軒、關智斌、許廷鏗、王喜、陳鍵鋒等,仍抱觀望態度;話唔定見咁多人撐何韻詩之後,陸續有藝人出櫃。

我係同志!(真實對白)《蘋果日報》圖片

趙式芝:要畀耐性

我可惜有工作去唔到遊行,香港要通過反歧視同性戀條例係要畀耐性,我 哋要堅持,爭取平等待遇,同性戀同任何人 嘅權利應該一致。

林二汶:唔需要交代

家聯合國都通過 咗立法啦,香港行得好慢!我唔會講自己會唔會出櫃,亦唔會叫朋友咁做,性取向唔需要同觀眾交代。

Wyman:出櫃要勇氣

今日係何韻詩叫我 嚟,出櫃係好需要勇氣 嘅,只要真心相信呢件事就有意義。希望呢次反歧視動議失敗,令更多人行出 嚟做 啲 嘢。



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...