搜尋此網誌

2012年11月14日星期三

[FACE]一炮過買 西貢 千呎地 王祖藍 起 金屋 娶 李亞男

5時許到場的祖藍和李亞男即時被教友催婚,李亞男笑得好甜,祖藍就死都唔肯透露半句。


封面

一炮過買西貢千呎地 王祖藍起金屋娶李亞男

2012年11月14日

拍拖 3年半, 5呎 3的王祖藍和 5呎 9李亞男長短腳戀發展穩定,近年密密做搵落不少的祖藍,驚爆最近一炮過畀 1,500萬於西貢買下千呎地皮做地主,金屋於明年初動工, 2年後祖藍正式迎娶李亞男。

週日( 11日),祖藍帶埋女友同阿媽出席李彩華生日 P,順便向富婆兼寰宇前老闆娘趙雪英打聽行情,踏入趙位於九龍塘的 5億大宅,祖藍一家三口變身睇樓團,祖藍媽睇到嘩嘩聲,李亞男更興奮得拖住未來奶奶通屋走。據知,近日祖藍終於向身邊友人承認,今年得了傑青,對自己已有交代,現時只等 2年後起好金屋,就是結婚的好時機。

自與寰宇老闆林小明離婚後,趙雪英成為地產界富婆,香港和國內共有 15個物業,身家暴脹,除了李彩華,不少想置業的圈中人都主動向趙雪英探路。

拖實王阿媽

祖藍媽同個仔成個餅印,突然現身大屋,李亞男拖實未來奶奶睇豪宅,順便為新屋裝修搵嚇靈感。

3層別墅

週日( 11日),趙雪英借出位於九龍塘,市值 5億的 20,000呎兩層豪宅,讓李彩華在下午舉行受洗儀式,晚上則到屋內舉行 BBQ生日派對,不少教會好友都有出席,而教友之一的王祖藍,當日刻意與女友李亞男分開到場,而祖藍媽更秘密入屋,記者目擊她於派對開始前,與趙雪英密密斟,祖藍媽不停大讚屋內的間格,她說︰「呢度又大又實用,真係好好。」

消息指,幾個月前祖藍跟趙雪英一樣做了地主,雖然未買得起九龍塘的地皮,但祖藍卻於西貢買下一塊千多呎的地皮,入市價約 1,500萬,初步計劃是興建一幢三層高, 2,000呎連花園的別墅。

李彩華前老闆娘教路

睇樓團

趙雪英知道祖藍買地皮起屋,專登帶佢同李亞男上 2樓參觀主人房。

放大圖片

祖藍同趙雪英返同一間教會,個個星期都見面,知道趙雪英手上咁多物業,唔怪得要請教一下。

5時許到場的祖藍和李亞男即時被教友催婚,李亞男笑得好甜,祖藍就死都唔肯透露半句。

藍藍餵包 男男怕醜

李亞男嗌肚餓,祖藍即刻拎件鵝肝多士,仲餵埋女友食,不過李亞男見到記者鏡頭就即刻掩面,使唔使咁怕醜呀?

400呎廚房

祖藍媽一入約 400呎的廚房,嘩 咗 3聲,又大讚夠寬敞,仲可以 5個工人同時間煮飯添!

兩年建 5億大宅

趙雪英購入位於九龍塘的地皮後,拆掉本身逾半世紀的舊宅,重建兩層近 20,000呎的獨立屋。豪宅有 3間千呎主人套房,另有迷你電影院和泳池,足足裝修了 2年,大宅才告落成。

升價 12倍

趙雪英的獨立屋位於九龍塘豪宅地段,購於 03年沙士時期,當時作價 4千多萬,現已升值為 5億,去年有人出價 4億幾想買,但因為一對仔女好鍾意間屋,最終唔肯賣。

放大圖片

《蘋果日報》圖片

5時許到場的祖藍和李亞男即時被教友催婚,李亞男笑得好甜,祖藍就死都唔肯透露半句。

見 B唔放手

見到 BB仔,李亞男抱住唔放,快 啲拉埋天窗,同祖藍生番個啦!

2年後結婚

有指祖藍媽曾經營車仔麵檔,所以她最重視廚房,反而李亞男對趙家的麻雀房最有興趣,而祖藍就跟著兩個女人四圍巡視。

不少教友一見到祖藍和李亞男,都催促他們快些結婚,李亞男一聽到就笑到見牙唔見眼,冇 say no,不過祖藍就大耍太極,他說︰「未有耐、未有耐。」

據知,祖藍與李亞男已有計劃,新屋明年初開始興建,約 2015年初完工,到時便正式迎娶李亞男,記者聽到祖藍跟趙雪英說︰「新屋一家人住囉。」未入門,李亞男早已被視為一家人。

周圍睇樓

放大圖片

祖藍 05年入行後在教會邂逅高他 6吋的李亞男,追求 3年才開始高矮戀, 10年 11月公開戀情。圖片

除了祖藍媽, Rain媽當晚亦有詢問趙雪英的行情。這次回港, Rain在跑馬地看中一個 1,000呎連平台的樓盤,不過趙雪英叫 Rain找另一間大一點才入市,以作收租之用。

本刊問趙雪英兩位星媽是否追擊樓市,她直言她們有向她請教,她說︰「 Rain媽每次入貨都有問我,祖藍媽就第 1次,好似搞得八八九九喇!(祖藍係咪起樓結婚用?)咁就唔知喇,你自己問佢啦,不過佢自己有朋友幫佢搞裝修,呢 啲就唔使我介紹。」

週一( 12日)記者聯絡正為新專輯拍封面的祖藍,問他是否買地結婚,他初時以 WhatsApp鬼馬回覆,「我想買起曬成個新界東北呀,哈哈哈!」後來記者追問,是否準備結婚,他先正經說:「有諗過置業,冇諗過結婚,周圍睇樓,樓花都有睇,唔關趙小姐事,佢啲樓我買唔起,我有好多地產朋友。我冇買地呀!乜都未睇啱,只係睇嚇樓咋大佬,咪嚇鬼死我啦!」

李彩華受浸生日 P

寰宇老闆林小明與前妻趙雪英的離婚案,有指李彩華在合約期間,被要求合約以外的工作。李彩華多年來一直得前老闆娘趙雪英支持,更一齊信主,週日( 11日)趙雪英更請來牧師,借出大宅泳池讓 Rain接受基督教浸禮儀式,趙雪英女兒 Phoebe更把自己的房間,借給 Rain做臨時化妝室。

浸禮儀式之後,趙雪英準備 BBQ派對,為 Rain慶祝 29歲生日,一班名人教友更送了 10萬元的鑽石十字架給 Rain做生日禮物, Rain向記者表示︰「單官司(被林小明控誹謗)冇影響我心情,我只係講事實,前一晚都有朋友幫我搞生日。」

放大圖片

受洗之後, Rain在趙雪英豪宅內搞生日會,祖藍見到個 cupcake堆成的蛋糕,好鬼馬咁話︰「今日有人結婚咩?」

放大圖片

趙雪英安排私人泳池讓 Rain受洗,更安排牧師和約 50位教友到場, Rain一唱聖詩就忍唔住喊。

5時許到場的祖藍和李亞男即時被教友催婚,李亞男笑得好甜,祖藍就死都唔肯透露半句。

星友見證

Rain的教會港福堂有不少名人教友,除了趙雪英,仲有黎燕珊、張堅庭夫婦和鄭秀文。

放大圖片

鄭秀文

放大圖片

張文慈

放大圖片

胡渭康

放大圖片

蔣麗萍

放大圖片

寇鴻萍

放大圖片

黎燕珊

放大圖片

陳復生

放大圖片

張堅庭夫婦

密儲老婆本

32歲傑青王祖藍與娛圈處女李亞男好事近,唔怪之得呢排見佢密密做,拍完劇又接廣告,再返大陸掘金,演而優則唱,近日一本正經推出〈歌和老街〉 MV,年底仲會出專輯。連女友李亞男都大讚佢一直努力賺錢置業,有樓有安全感添!

殺入紅館

放大圖片

《忽然 1周》圖片

與阮兆祥、李思捷組成扮嘢組合「福祿壽」以來大受歡迎,拍埋電視劇、電影,更殺上紅館開騷兼出唱片,近日「萬千升呢福祿壽」再 hit。

萬元拍劇

熱愛話劇的祖藍亦有拍劇,前排夥拍郭晉安、萬綺雯等拍《老表你好嘢》,有傳劇價由以前 5,000蚊一集,升呢至 12,000蚊一集。

5時許到場的祖藍和李亞男即時被教友催婚,李亞男笑得好甜,祖藍就死都唔肯透露半句。

攻強國

搞笑形象亦帶挈佢殺入強國,今年上湖南衞視節目《天聲一隊》及《百變大咖秀》(左圖),其中全國模仿明星賽《百變大咖秀》中,連做兩季的祖藍更曾扮 PSY跳馬舞,笑死林心如。



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...